  • 1. Data: 2005-01-09 18:29:33
    Temat: podsluch policji - odpowiedzialnosc karna
    Od: "fikumiku" <...@...c>

    zastanawiam sie nad possluchiwaniem policji w celu wykazania naduzywania
    przez nia swoich uprawnien do zalatwiania prywatnych interesow i porachunkow

    jak to zrobic aby nie poniesc odpowiedzialnosci karnej?
    moze udostepnic jakiejs redacji?

  • 2. Data: 2005-01-09 18:53:24
    Temat: Re: podsluch policji - odpowiedzialnosc karna
    Od: Mithos <m...@o...No.More.Spam.polska>

    Użytkownik fikumiku napisał:

> [...]
    > przez nia swoich uprawnien do zalatwiania prywatnych interesow i porachunkow
    >
    > jak to zrobic aby nie poniesc odpowiedzialnosci karnej?

    Ty nie mozesz czegos takiego zrobic.

    --
    pozdrawiam
    Mithos

  • 3. Data: 2005-01-09 18:58:46
    Od: "Przemek R." <p...@t...gazeta.pl>

    > Ty nie mozesz czegos takiego zrobic.

    jakas redakcja tez nie. Ale z ciekawosci, zalozmy ze
    zlamalby prawo i zrobilby podsluch, nagral by przekrety czy
    taka tasma prokuratura by przyjela?

    pomijam fakt ze nagrywajacy poniosl by z ato kare chyba ze wyslalby ja
    anonimowo.

    P.

  • 4. Data: 2005-01-09 19:03:58
    Od: czyt <k...@w...pl>

    fikumiku wrote:
> [...]
    > przez nia swoich uprawnien do zalatwiania prywatnych interesow i porachunkow
    >
    > jak to zrobic aby nie poniesc odpowiedzialnosci karnej?

    Podsluch (raczej nasluch) skanem ogolnodostepnych fal radiowych jest
    legalny.

  • 5. Data: 2005-01-09 19:14:27
    Od: "Przemek R." <p...@t...gazeta.pl>

    > Podsluch (raczej nasluch) skanem ogolnodostepnych fal radiowych jest
    > legalny.

    masz na mysli sluchanie radia policyjnego? mysle ze przekrety nie przez
    radio sa robione :)

    P.

  • 6. Data: 2005-01-09 19:18:31
    Od: "Przemek R." <p...@t...gazeta.pl>

    > masz na mysli sluchanie radia policyjnego? mysle ze przekrety nie przez
    > radio sa robione :)

    czy mikrofon kierunkowy?

    P.

  • 7. Data: 2005-01-09 19:48:46
    Od: "Krzysztof 'kw1618' z Warszawy" <a...@j...w.stopce.pl>

    Uzytkownik "Przemek R."
    pl> napisal w wiadomosci

    > czy mikrofon kierunkowy?

    mikrofon kierunkowy ultradzwiekowy czy lacerowy znakomita zabawka...
    kierujesz przykladowo na szybe okna, wychwytuje drgania mikroskopijne nawet
    i w ten sposób rejestruje dzwiek, a nawet analizuje drgania powietrza
    generowane przez dzwieki wydawane przez otwory gebowe podsluchiwanych.

    sluchanie radia policyjnego, zdaje sie jest teraz trudne technicznie
    poniewaz po kazdym wcisnieciu nadwania/odbioru w radiu zmienia sie
    kanal/czestotliwosc tak wiec na jednej czestotliwosci mozesz jedynie
    posluchac skrawków wielu dialogów, nie jestem pewien czy akurat tak to
    dziala;
    sterowanie tym przeskakiwaniem czestotliwosci jest robione cyfrowo, wiec
    musialbys wejsc w posiadanie algorytmu "przeskakiwacza";
    kilka lat temu czytalem o tym w jakims elektronicznym czasopismie typu Mlody
    Technik lub Radioelektronik lub cos takiego.

    Krzysztof 'kw1618' z Warszawy
    k...@i...XX.pl < wytnij X..X gdy bedziesz pisac
    http://kw1618.w.interia.pl + http://wizowo.3mam.net

  • 8. Data: 2005-01-09 19:49:14
    Od: <t...@o...pl>

    "fikumiku" <...@...c> wrote in message
> [...]
    > porachunkow
    >
    > jak to zrobic aby nie poniesc odpowiedzialnosci karnej?

    zajmij sie czyms pozyteczym a nie z nudow guza szukasz.

  • 9. Data: 2005-01-09 21:09:09
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "Przemek R."
    pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > taka tasma prokuratura by przyjela?
    >
    > pomijam fakt ze nagrywajacy poniosl by z ato kare chyba ze wyslalby ja

    Taka taśma stanowiła by dowód w sprawie. W odróżnieniu do prawa
    anglosaskiego w naszym prawie nawet nielegalny dowód jest nadal dowodem. Co
    nie zmienia postaci rzeczy, że osoba go zdobywająca w ten sposób popełnia
    przestępstwo.

  • 10. Data: 2005-01-10 10:37:21
    Od: "Przemek R." <p...@t...gazeta.pl>

    > mikrofon kierunkowy ultradzwiekowy czy lacerowy znakomita zabawka...

    zgadzam sie. A Wiesz moze gdieze to mozna nabyc? jezeli tak to
    jak mozesz na priv zapodaj namiary.

> [...]
    > i w ten sposób rejestruje dzwiek, a nawet analizuje drgania powietrza
    > generowane przez dzwieki wydawane przez otwory gebowe podsluchiwanych.

    a czy cos takiego jest traktowane jako podsluch?

    Czym w swietle prawa jest podsłuch?

    P.