  • 1. Data: 2005-01-09 14:18:57
    Temat: Jak rozumieć pkt regulaminu?
    Od: "Marek" <v...@p...onet.pl>

    Jak zrozumieć taki punkt regulaminu?
    5. Uczestnicy promocji zostają zwolnieni z obowiązku jednorazowego
    uiszczenia opłaty aktywacyjnej w pełnej ustalonej zgodnie z ofertą usług
    operatora wysokości i w jej miejsce zobowiązani są do uregulowania na rzecz
    operatora jednorazowej opłaty (wraz z pierwszą opłatą abonamentową) w
    wysokości 1zł.

    a) 1zł opłaty aktywacyjnej płaconej razem z pierwszym rachunkiem
    b) 1 zł opłaty aktywacyjnej i opłaty abonamentowej

    Podczas podpisywania umowy konsultant z BOKu mówił że b) teraz kiedy
    konsultowałem się z BOKiem (nie przysłali po prawie 3 miesiącach faktury)
    okazuje się, że liczą wg a).

  • 2. Data: 2005-01-09 14:29:46
    Temat: Re: Jak rozumieć pkt regulaminu?
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "Marek" <v...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    Moim zdaniem razem 2 zł. Ale to TYLKO złotówka? Że też chce Ci się
    roztrząsać?

  • 3. Data: 2005-01-09 14:59:07
    Od: "Marek" <v...@p...onet.pl>

    Robert Tomasik napisał(a):
    > Moim zdaniem razem 2 zł. Ale to TYLKO złotówka? Że też chce Ci się
    > roztrząsać?

    Nie. Jeżeli a) jak teraz twierdzą to 70 zł. Podłączony internet ok 9-tego,
    miesięcznie 99 razem z TV. Może nawet bym się tym specjalnie nie martwił ale
    przez pierwszy tydzień internet prawie wcale nie działał, a przez 3 tygodnie
    od podłączenia nie miałem pełnej szybkości bo pogubili gdzieś moje dane
    które dopóki nie dotarły do siedziby głównej nie dawały dostosowania łącza
    do szybkości wg umowy.

  • 4. Data: 2005-01-09 15:47:54
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Marek v...@p...onet.pl ...

> [...]
    >
    > a) 1zł opłaty aktywacyjnej płaconej razem z pierwszym rachunkiem
    > b) 1 zł opłaty aktywacyjnej i opłaty abonamentowej

    jak dla mnie to zdecydowanie a) - zwolnienie z oplaty aktywacyjnej

    --
    Pozdrawia... Budzik ; #GG: 565516
    "_")