  • 1. Data: 2008-10-21 18:33:04
    Temat: podróbka:O(
    Od: "gargamel" <s...@d...na>

    witam,

    zamówiłem na Allegro drobny sprzęt (wartość 200zł), otrzymałem przesyłkę i
    tu lekkie rozczarowanie, sprzęt wyglądał nieciekawie (jakby był produkowany
    chałupniczo z marnej jakości materiałów), dołączona płyta CD z
    oprogramowaniem chyba piracka (płytka tłoczona, ale z jakąś drukowaną
    nalepką) a oprobramowanie po angielsku (instrukcja na CD też jakaś
    samoróbka, chyba w paincie robiona), a ponieważ na urządzonku nie ma żadnej
    nazwy producenta to zaczołem coś podejrzewać,
    zadałem pytanie sprzedawcy o pochodzenie towaru, oczywiscie moje pytanie
    pozostało bez odpowiedzi:O(

    oczywiście mogę zwrócic towar jako nie zadawalający (przynajmniej za brak
    oprogramowania w jezyku polskim, oraz złą instrukcje obsługi), ale
    podejrzewam że ten towar to podróbka (pewnie produkowana gdzieś w chinach,
    czy gdzie tam), czy w polsce cos takiego sie ściga? (gdzie najlepiej to
    zgłosić?)
    a włąściwie to nawet nie wiem czego to podróbka, bo żadnych znaków firmowych
    nie posiada, a producenta oryginału nie znam:O(

  • 2. Data: 2008-10-22 16:12:33
    Temat: Re: podróbka:O(
    Od: "tg" <a...@b...cpl>

    gargamel napisal:
    > a włąściwie to nawet nie wiem czego to podróbka, bo żadnych znaków
    > firmowych nie posiada, a producenta oryginału nie znam:O(

    to jak ci sie udalo wywnioskowac ze to podrobka?

  • 3. Data: 2008-10-22 19:57:39
    Od: "gargamel" <s...@d...na>

    > to jak ci sie udalo wywnioskowac ze to podrobka?

    nie wywnioskowałęm, poprostu podejrzewam, a jak według ciebie określić taki
    towar który nie nośi żadnych śladów producenta, sprzedawca w tej sprawie
    milczy a płytka z oprogramowaniem jest piracka?

    w kazdym razie jest to napewno towar skopiowany, wyprodukowany chałupniczo

  • 4. Data: 2008-10-22 20:09:55
    Od: NoName <n...@n...pl>

    gargamel pisze:

> [...]
    > sprawie milczy a płytka z oprogramowaniem jest piracka?
    >
    > w kazdym razie jest to napewno towar skopiowany, wyprodukowany chałupniczo

    A dziala jak oryginal ?

    Jesli tak to po co robisz awanture?

  • 5. Data: 2008-10-22 20:50:03
    Od: "gargamel" <s...@d...na>

    > A dziala jak oryginal ?
    >
    > Jesli tak to po co robisz awanture?

    no widzisz jak to z podróbkami bywa to one nigdy nie działąją jak orginał:O)
    właśnie mam wiele zastrzezeń do działania sprzętu, dlatego bacznie się jemu
    przyjżałem (pewnie gdyby było ok to naet bym na to uwagi nie zwrócił, może
    poza tą płytką z drukowaną nalepką:O)