  • 1. Data: 2005-04-18 18:59:30
    Temat: podpisałem coś, co tak naprawdę nie wiem co !
    Od: Badman <b...@a...pl>

    Witam
    Spowodowałem wypadek drogowy, ubezpieczyciel w ramach AC odholował
    samochód do najbliższego serwisu. W serwisie dostałem auto zastępcze,
    jednak aby je dostać musiałem "coś" tam podpisać. Pobieżnie co prawda
    "to" przeczytałem, ale musiałem być w szoku, ponieważ prawie nic nie
    pamiętam cóż tam było napisane. Już sam nie wiem, czy 60 zł za
    każdy dzień mam zapłacić jeśli nie oddam auta w terminie (termin
    oddania akurat pamiętam), czy też za każdy dzień użytkowania tego
    auta ???
    Nie dostałem kopii umowy. W związku z tym mam pytanie, czy mogę dostać
    taką kopię, jeśli nie to czy chociaż mógłbym mieć wgląd do tej
    umowy, którą podpisałem ?
    Badman

  • 2. Data: 2005-04-18 21:57:50
    Temat: Re: podpisałem coś, co tak naprawdę nie wiem co !
    Od: MAc <m...@t...poczta.onet.pl>

    Badman napisał(a):
    W związku z tym mam pytanie, czy mogę dostać
    > taką kopię, jeśli nie to czy chociaż mógłbym mieć wgląd do tej
    > umowy, którą podpisałem ?

    Prześpij się a rano zadzwoń to ci powiedzą co podpisałeś. Większość
    warsztatów żyje z naprawiania niejeżdżących samochodów a nie z wynajmu ;-)
    Może twój ubezpieczyciel płaci?
    Sprawdź OWU, dopytaj się i tyle.

    MAc