  • 1. Data: 2005-04-18 17:14:54
    Temat: WPLATA NA KONTO i......
    Od: "Grzechu" <b...@i...net.pl>

    Sprawa dosc nie TYPOWA - Jestem mieszkancem 3miasta zamawialem telefony
    komorkowe od dziewczyny z poludnia Poslki ktora
    oferowala dobre modele po atrakcyjnych cenach !
    Cala historia zaczela sie kilka tygodni temu , wplacilem pieniadze na konto
    po kilku dnich przyszly telfony ,
    potem byl kolejny raz i kolejna udana tranzakcja !
    Problem Jest dopiero teraz gdyz po 2och udanych tranzakcjach umuwilem sie z
    nia na 3ecia partie telefonow ( 3 telfony -nokia) pieniadze wplacilem na
    konto i JUZ dwa dni PUZNIEJ dostalem mail ze Jutro wysle mi paczke poniewaz
    ma pieniadze na koncie

    Minal tydzien , dwa a po paczce ani sladu , udalo mi sie raz do NIEJ
    dodzownic i zapewaniala mnie ze paczka zostala wyslana lecz mysle ze prawda
    jest calkiem inna ze zadna paczka nie zostala nadana gdyz dowiadywalem sie
    na poczcie i prosilem Ja o wyslanie zeskanowanego dowodu wplaty czym ona nie
    dysponuje
    Kwota nie jest zbyt duza bo jest to 430 zl ale nie moge soie tego odpusic i
    zrobie wszystko by odyzskac te pienidze a nie uczciwej dziewczynie narobic
    problemow ! Lecz dzis bylem wyjasnic te SYTUACJE na poczcie i TAKIE Nadanie
    nie mialo MIEJSCA , a nadawca nie odbiera telefonow i nie ODPISUJE na maile
    ? co moge zrobic w takim przypadku ?

    Prosze o pomoc .......

  • 2. Data: 2005-04-18 17:25:35
    Temat: Re: WPLATA NA KONTO i......
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    Grzechu wrote:

    > Kwota nie jest zbyt duza bo jest to 430 zl ale nie moge soie tego odpusic i

    Jest już wystarczająca, żeby to było przstępstwo.

> [...]
    > nie mialo MIEJSCA , a nadawca nie odbiera telefonow i nie ODPISUJE na maile

    Idź na komisariat i złóż stosowne zawiadomienie o popełnieniu przestępstwa.

    Jeśli nie dysponuje dowodem nadania - no cóż, to ma problem.

  • 3. Data: 2005-04-18 17:31:56
    Od: "Grzechu" <b...@i...net.pl>

    Tak PUJDE zloze zawiadomienie o przestepstwie i co DALEJ ?

  • 4. Data: 2005-04-18 17:36:54
    Od: Jan Werbiński <j...@j...com>

    Użytkownik "Grzechu" <b...@i...net.pl> napisał w wiadomości
    > Tak PUJDE zloze zawiadomienie o przestepstwie i co DALEJ ?

    reklamacje na poczcie zloz
    sie nie goraczkuj, bo poczta ma miesiac zanim wogole przyjmie
    Prywatna http://www.janwer.com/
    Nasza siec http://www.fredry.net/

  • 5. Data: 2005-04-18 17:40:38
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    Jan Werbiński wrote:
    > Użytkownik "Grzechu" <b...@i...net.pl> napisał w wiadomości

    > reklamacje na poczcie zloz
    > sie nie goraczkuj, bo poczta ma miesiac zanim wogole przyjmie

    Jaką reklamację - skoro nie ma nawet numeru nadania?

  • 6. Data: 2005-04-18 17:41:30
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    Grzechu wrote:
    > Tak PUJDE zloze zawiadomienie

    Co takiego zrobisz??? Nie znam tego słowa...

    > o przestepstwie i co DALEJ ?

    Kolejne instrukcje dostaniesz od funkcjonariusza a potem prokuraotra
    prowadzącego sprawę.

  • 7. Data: 2005-04-18 19:46:42
    Od: "Beniamin" <b...@c...pl>

    > reklamacje na poczcie zloz
    > sie nie goraczkuj, bo poczta ma miesiac zanim wogole przyjmie

    Reklamacje może zgłaszać tylko nadawca dysponujący dowodem nadania.

  • 8. Data: 2005-04-18 20:10:34
    Od: "Grupy onet" <f...@p...onet.pl>

    wiadomości news:d40rgh$f2o$1@nemesis.news.tpi.pl...
    > Użytkownik "Grzechu" <b...@i...net.pl> napisał w wiadomości
    >
    > reklamacje na poczcie zloz
    Reklamacje moze złożyć wysyłający a nie odbiorca
    A reklamacje składa sie po 14 dniach
    Pozdrawiam
    Grzes

  • 9. Data: 2005-04-18 22:03:16
    Od: MAc <m...@t...poczta.onet.pl>

    Grzechu napisał(a):
    > Tak PUJDE zloze zawiadomienie o przestepstwie i co DALEJ ?

    Najpierw zadzwoń i powiedz, że idziesz na policję. Jak nie odbiera to
    wyślij maila i/lub sms'a z taką informacją. Może chora, może wpadła pod
    samochód? Jeden dzień cię nie zbawi.
    sprawdź czy konto na allegro nie jest zawieszone.
    Jeżeli wpłacałeś na konto to poczytaj o ubezpieczeniu transakcji
    allegro, powinno cię to trochę uspokoić.

    >"...Lecz dzis bylem wyjasnic te SYTUACJE na poczcie i TAKIE Nadanie
    nie mialo MIEJSCA..."

    BTW jak można się dowiedzieć czy ktoś nadał do mnie paczkę????? IMHO to
    niemożliwe.

    MAc

  • 10. Data: 2005-04-19 05:43:30
    Od: "Grzechu" <b...@i...net.pl>

    Ale NIGDZIE nie napisalem ze jest to tranzakcja przez allegro , a pozatym wg
    mnie to ewidentne przywlaszczenie gdyz dziewczyna sobie siedzi na gadu i nie
    odp, na mial tez nie odp. a gdy dzwnie ze swojego numeu to mnie rozlancza !
    Prubowalem dzownic z innego numeru i ona odebrala ale po chwili rozloncla
    sie twioerdzac ze nie moze teraz rozmawiac! i nie piszcie tu o reklamacji bo
    paczka nie zostala nadana tu chodzi oto ze po wplacie na konto Jest zero
    kontaktu a po paczce ani sladu !