eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawopodatek od czynności cywilno-prawnych kupna nieruchomości na rynku pierwotnym › podatek od czynności cywilno-prawnych kupna nieruchomości na rynku pierwotnym
    From: Dominik <"dominikz1983[usun_to]"@interia.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: podatek od czynności cywilno-prawnych kupna nieruchomości na rynku
    pierwotnym
    Date: Tue, 16 Jun 2009 20:27:54 +0200

    Witam serdecznie
    Mam pytanie: czy kupując nieruchomości na rynku pierwotnym od
    spółdzielni która jest inwestorem płaci się podatek od czynności cywilno
    -prawnych jeśli tak to jaki %.
    W internecie jest dużo informacji że w tym przypadku się nie płaci ale
    też jest inna informacje na stronie
    http://www.domkredytowy.pl/news_show.php?id=98 cytuje

    "Zakup mieszkania wybudowanego od dewelopera. To właściwie najtańszy
    (biorąc pod uwagę same koszty dodatkowe) sposób nabycia mieszkania. Po
    pierwsze - największy zwyczajowo koszt związany z dużym zakupem, czyli
    podatek od czynności cywilno-prawnych, w tym przypadku jest najmniejszy
    i wynosi tylko 1% od kwoty transakcji."

    Więc teraz już nie wiem czy ten artykuł jest błędny czy poprzednie
    informacje są błędne