eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawopodatek od czynności cywilno-prawnych kupna nieruchomości na rynku pierwotnym › Re: podatek od czynności cywilno-prawnych kupna nieruchomości na rynku pierwotnym
  • Data: 2009-06-18 07:01:39
    Temat: Re: podatek od czynności cywilno-prawnych kupna nieruchomości na rynku pierwotnym
    Od: ąćęłńóśźż <u...@w...eu> szukaj wiadomości tego autora

    Ciekawi mnie rzecz nastepująca: jeżeli deweloper chciałby dokonać z różnych względów
    dwóch ruchów, czyli najpierw wyodrębnić na swoją rzecz lokal, a dopiero później
    sprzedać ten nowy lokal nabywcy, to w którym momencie nastepuje zapłata VAT (7% dla
    mieszkalnych, 22% dla użytkowych) ?
    JaC

    -----

    > Nie tyle jest istotnie od kogo, co na podstawie jakiej czynności prawnej:
    sprzedaż/ustanowienie odrębnej własności lokalu.