  • 1. Data: 2003-09-12 15:46:20
    Temat: podatek od aportu wniesionego do spólki zoo
    Od: "kizzi" <k...@w...pl>

  • 2. Data: 2003-09-12 15:47:45
    Temat: Re: podatek od aportu wniesionego do spólki zoo
    Od: "kizzi" <k...@w...pl>

    sorry za pusty post

    Czy płaci się podatek od wniesionego aportu do spólki zoo przy jej
    zakładaniu??
    kiz
    ps. sorry jeśli głupie pytanie

  • 3. Data: 2003-09-12 15:53:38
    Od: "Slayer" <a...@o...pl>

    Użytkownik "kizzi" <k...@w...pl> napisał w wiadomości

    kulturalny jestem, więc odpowiem grzecznie na twojego "posta"

    NTG!!!!!!!

  • 4. Data: 2003-09-12 16:10:45
    Od: "kizzi" <k...@w...pl>

    > kulturalny jestem, więc odpowiem grzecznie na twojego "posta"
    >
    > NTG!!!!!!!

    czy ja wiem,?? przecież to tez prawo no nie??
    kiz

  • 5. Data: 2003-09-12 22:43:47
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Fri, 12 Sep 2003, kizzi wrote:
    [...Slayer...]
> [...]
    >+ > NTG!!!!!!!
    >+ >
    >+ czy ja wiem,?? przecież to tez prawo no nie??

    ...ale po coś istnieją grupy "specjalistyczne".
    FYI: nie zadzieraj ze Slayerem jak przewidujesz że jakieś
    komentarze podatkowe ci się przydadzą ;) !

    http://groups.google.com/groups?as_uauthors=slayer&n
    um=100&hl=pl

    A skoro już jesteśmy przy podatku - ustawa o PCC:
    ++++++++
    Art. 1. 1. Podatkowi podlegają:
    1) następujące czynności cywilnoprawne:
    k) umowy spółki (akty założycielskie),

    2) zmiany umów wymienionych w pkt 1, jeżeli powodują one podwyższenie
    podstawy opodatkowania podatkiem od czynności cywilnoprawnych,
    --------

    pozdrowienia, Gotfryd