  • 1. Data: 2006-01-16 13:52:15
    Temat: poczta polska - doręczanie przesyłek na osiedle zamknięte
    Od: "Elvis" <n...@n...tpi.pl>

    Witam,

    Poczta nie dostarcza paczek adresatowi bezpośrednio (zostawiając tylko awizo
    w skrzynce) tłumacząc to tym, że nie ma jak wjechać na osiedle, które jest
    zamknięte a brama otwierana na pilota (domofon jest przy bramie). Listonosz
    rozwozi samochodem przesyłki i nie ma jak wjechać na osiedle, a nie chce
    zostawiać samochodu na ulicy. Czy takie działanie poczty jest zgodne z
    prawem? Czy nie powinni jednak doręczać przesyłek mimo, że jest to osiedle
    zamknięte?

    Szukałem przepisów w tej sprawie, czytałem rozporządzenie ministra
    infrastruktury, ale nie ma tam żadnych wzmianek odnośnie tej kwestii.

    Czy ktoś się spotkał z takim problemem, poczta słusznie postępuje?

    Pozdrawiam,
    Marcin

  • 2. Data: 2006-01-16 14:10:30
    Od: badzio <b...@n...skreslic.epf.pl>

    Patrze, patrze a tu Elvis porozsypywal nastepujace haczki:
> [...]
    > zostawiać samochodu na ulicy. Czy takie działanie poczty jest zgodne z
    > prawem? Czy nie powinni jednak doręczać przesyłek mimo, że jest to osiedle
    A zostal wpuszczony przez adresata czy tez nie?
    --
    Michal "badzio" Kijewski
    JID: badzio(at)chrome(dot)pl

  • 3. Data: 2006-01-16 14:33:10
    Od: "Elvis" <n...@n...tpi.pl>

    > A zostal wpuszczony przez adresata czy tez nie?

    A jak ma zostać wpuszczony, skoro o to w ogóle nie prosi? W obecnej chwili
    jeśli paczka jest na moje osiedle (albo inne zamknięte) to listonosz w ogóle
    nie bierze takiej paczki ze sobą, tylko wkłada awizo do skrzynki.

  • 4. Data: 2006-01-16 16:29:02
    Od: scream <n...@p...pl>

    Elvis napisał(a):
    > A jak ma zostać wpuszczony, skoro o to w ogóle nie prosi?

    Napisałeś, że jest domofon, więc moim zdaniem powinieneś w sprawie tego
    listonosza interweniować u naczelnika poczty.

    --
    best regards,
    scream (at)w.pl

  • 5. Data: 2006-01-16 18:28:39
    Od: mm <m...@m...com>

    Moim zdaniem to dobrze że żadnych obcych ludzi nie wpuszczają na takie
    osiedla, bo pamiętacie co było na filmie "Trzy dni Kondora" ? Wpuścili
    listonosza a on wszedł i pozabijał wszystkich.

  • 6. Data: 2006-01-16 19:23:22
    Od: "PiotRek" <b...@g...pl.invalid>

    Użytkownik "mm" <m...@m...com> napisał w wiadomości news:dqgol9$dl1$1@news.onet.pl...
    > Moim zdaniem to dobrze że żadnych obcych ludzi nie wpuszczają na takie
    > osiedla, bo pamiętacie co było na filmie "Trzy dni Kondora" ? Wpuścili
    > listonosza a on wszedł i pozabijał wszystkich.

    O rety, właściciel jakiegoś mieszkania na takim osiedlu
    też może kogoś pozabijać. Zgodnie z Twoją logiką właścicieli
    mieszkań też nie należy wpuszczać na teren osiedli zamkniętych.

    Piotr

  • 7. Data: 2006-01-16 19:41:32
    Od: mm <m...@m...com>

    Osoby uprawnione powinny mieć specjalne karty czipowe z fotografią
    uprawniające do wejścia (jak w bazach wojskowych). Inaczej tworzenie
    takich zamkniętych enklaw nie miałoby sensu.

  • 8. Data: 2006-01-16 20:46:55
    Od: "PiotRek" <b...@g...pl.invalid>

    Użytkownik "mm" <m...@m...com> napisał w wiadomości news:dqgstu$tkj$1@news.onet.pl...
    > Osoby uprawnione powinny mieć specjalne karty czipowe z fotografią
    > uprawniające do wejścia (jak w bazach wojskowych). Inaczej tworzenie
    > takich zamkniętych enklaw nie miałoby sensu.

    Aha, to zespołu Pogotowia Ratunkowego albo wozu gaśniczego
    Straży Pożarnej też byś nie wpuścił? Super.

    Piotr

  • 9. Data: 2006-01-16 20:59:34
    Od: Hikikomori San <h...@g...pl>

    PiotRek wrote:

    > Aha, to zespołu Pogotowia Ratunkowego albo wozu gaśniczego
    > Straży Pożarnej też byś nie wpuścił? Super.

    Bez stosownych identyfikatorow, nigdy!!!

    MSPANC ;)

    --
    Sid Meyer's Civilisation IV - zagrajmy ......... http://tiny.pl/xv2d
    Terror, ze strach sie bac - felieton ........... http://tiny.pl/xk83

  • 10. Data: 2006-01-16 21:00:47
    Od: "PiotRek" <b...@g...pl.invalid>

    Użytkownik "Hikikomori San" <h...@g...pl> napisał w wiadomości
    > Bez stosownych identyfikatorow, nigdy!!!

    "Identyfikatory są wydawane w biurze Wspólnoty Mieszkaniowej
    (budynek C, parter) od poniedziałku do piątku w godzinach 11.00-13.30.
    Uprzejmie prosimy członków zastępu gaśniczego PSP o zgłoszenie się
    w podanym wyżej terminie. Po dopełnieniu stosownych formalności
    nie będzie problemu z wjazdem wozu bojowego na teren osiedla".
    ;-)

    > MSPANC ;)

    Ja również ;-)

    Piotr