    From: "szerszen" <w...@S...TEN.NAPIS.space.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: poczta polska a spam
    Date: Sat, 25 Oct 2003 16:50:15 GMT

    witam

    mam wlasnie pytanie, szperalem w googlach, ale nic nie znalazlem (moze
    kiepsko szperalem :)

    jak sie ma spamerstwo poczty polskiej do nowych przepisow, z tego co sie
    orientuje, to nalezy uzyskac zgode adresata na otrzymywanie tego typu
    smieci, a nie adresat ma chodzic i skladac wnioski o nie przysylanie syfu

    dzis bylem na poczcie z papierkiem w ktorym wyrazam swa niechec do tego typu
    zabiegow i zostalem odeslany z kwitkiem, bo pani nie miala pieczatki, czy
    naprawde to ja musze prosic ich o nie przesylanie smiecia, czy to jednak oni
    mousza uzyskac moja zgode,

    jesli ten drugi sposob jest poprawny to jak mozna im dokopac, aby kolejny
    polski monopolista zastanowil sie dwa razy zanim znowu zacznie robic cos
    glupiego?