  • 1. Data: 2004-05-26 15:16:04
    Temat: platnosc karta a rachunek
    Od: "BartekB" <n...@w...pl>

    Witam.
    Bylem dzis u stomatologa, po wizycie dostalem rachuneczek (oryginal i
    kopia) do zaplaty w kasie. Zwykle place gotowka i dostaje wtedy kopie,
    na ktorej jest za co, ile, kiedy place. Dzis zaplacilem karta, a pani w
    okienku dala mi tylko wydruk z "maszynki do kart", czyli potwierdzenie
    dokonania platnosci karta. Poprosilem o rachunek, ale ona stwierdzila,
    ze to jest rachunek i to mam pokazac mojej doktorowej na dowod, ze
    zaplacilem za usluge. Co prawda na tym wydruku jest jakis tam numer
    rachunku, ale chyba nalezy mi sie kopia tak jak w przypadku platnosci
    gotowki.
    Szczerze mowiac nie jest mi to do niczego potrzebne (bo i tak nie
    odliczam zabiegow), ale jesli mi sie nalezy, to chyba powinienem go
    dostac...
    Nalezy mi sie wiec kopia rachunku przy platnosci karta, czy nie nalezy?
    :)
    pzdr.
    B.

    --
    Bartek 'BeBe' Bednarski

    "Jeżeli problem ma rozwiązanie, to nie ma co się martwić.
    Jeżeli jednak nie ma, to martwienie się niczego nie zmieni."

  • 2. Data: 2004-05-26 15:23:59
    Temat: Re: platnosc karta a rachunek
    Od: kam <X#k...@w...pl.#X>

    BartekB wrote:
    > Nalezy mi sie wiec kopia rachunku przy platnosci karta, czy nie nalezy?
    > :)

    należy

    KG

  • 3. Data: 2004-05-26 16:06:16
    Od: Artur Golanski <A...@w...net.pl>

    "BartekB" <n...@w...pl> napisał:

    >Nalezy mi sie wiec kopia rachunku przy platnosci karta, czy nie nalezy?
    Tak i to NIE kopia, ale oryginał ! Rachunek za usługę wystawia się do
    ciebie, a nie dla kasjerki.

    Artur Golański

  • 4. Data: 2004-05-26 17:08:16
    Od: "Andrzej_K" <n...@n...spam.pl>

    User "BartekB" n...@w...pl napisał(a)
    w news'ie: news:c92c8l$nk9$1@kujawiak.man.lodz.pl

    > Nalezy mi sie wiec kopia rachunku przy platnosci karta, czy nie nalezy?

    Wydruk z terminalu(a?) jest tylko dla Ciebie. Jest
    dowodem dokonanej transakcji na jakąś tam
    kwotę i do ewentualnych reklamacji w banku.
    Tak jak wszędzie (np. w sklepach) powinieneś
    otrzymać ten wydruk + rachunek_paragon.

    --
    Pozdrawiam - Andy_K.
    "Suma inteligencji na planecie jest stała, liczba ludności rośnie."