  • 1. Data: 2004-05-26 15:26:06
    Temat: parking a ubezpieczenie OC
    Od: "Daniel H." <h...@o...pl>

    Witam

    Chce na okres 2 miesiecy wydzierzawic z gminy pas drogowy na prawach
    wylacznosci
    (dokladnie chodzi o zatoczke parkingowa) i zrobic tam parking niestrzezony
    platny.
    Pani z gminy poinformowala mnie ze istnieje taka mozliwosc.

    I czy jesli z tego parkingu zostanie skradzione lub uszkodzone auto,
    to czy moze ktos ode mnie zadac odszkodowania?

    PZU i VARTA ubezpieczaja od odpowiedzialnosci cywilnej tylko parkingi
    strzezone.

    Jesli napisze na biletach parkingowych, ze firma nie ponosi
    odpowiedzialnosci
    za kradziez lub uszkodzenia pojazdow,
    to czy bede w pelni zabezpieczony przed ewentualnym roszczeniem
    poszkodowanego?

    Dziekuje za wszelkie porady.
    Pozdrawiam
    Daniel H.