    From: "N.M." <n...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: pisanie skryptu przez programiste
    Date: Mon, 12 Oct 2009 14:21:36 +0200

    Witam!

    Mam takie nietypowe pytanie dot. pisania skryptu przez programistę.
    Dostałem propozycje od klienta, ale się nie podjąłem tego zlecenia ze
    względu na dwuznaczność sytuacji pod względem prawnym.

    Skrypt miałby zczytywać kod html (czyli dane) z zewnętrznej strony www.
    Skrypt miałby zapisywać dane do bazy danych i chyba je prezentować na swojej
    stronie.
    Wiem, że taka praktyka jest nielegalna ze względu na prawa autorskie, gdyż
    właściciel portalu łamie prawo rozpowszechniając dane z innego portalu bez
    zgody jego właściciela.

    Ale czy napisanie skryptu przez programistę jest też łamaniem prawa w tym
    przypadku?

    pozdrawiam
    netman