  • Data: 2019-04-11 21:30:22
    Temat: pisanie komentarza pod artykułem www
    Od: Karol <b...@d...waw.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Jest sobie jakiś blog np. kulinarny lub inna tematyka.
    Są na nim treści i jest mozliwośc komentowania tych treści.
    Czy napisanie komentarza pod artykułem na takim www jest nawiązaniem
    stosunku prawnego pomiędzy piszącym komentarz a adminem bloga ??

    USTAWA z dnia 18 lipca 2002 r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną
    Art. 18. 1. Usługodawca może przetwarzać następujące dane osobowe
    usługobiorcy niezbędne do nawiązania, ukształtowania treści, zmiany lub
    rozwiązania stosunku prawnego między nimi:

    --
    Karol M.