    From: "mer" <b...@n...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: piramidki
    Date: Fri, 20 Dec 2002 08:47:38 +0100
    Sender: v...@k...onet.pl@pe93.katowice.cvx.ppp.tpnet.pl

    Jeżeli piramidki są niezgodne z prawem to dlaczego np. totolotek jest
    legalny. Na dobrą sprawę to też piramidka tylko że ma bardziej nachylone
    sciany ???

    > Jedyna różnica jaką dostrzegam to ta że w piramidce wiadomo kto zgarnie a w
    > totolotku nie.
    > Jednakowoż przystąpienie do gry jest dobrowolne w obu przypadkach, przegrani
    > są w obu przypadkach i w obu przypadkach tylko kilku się bogaci. Fiskusa nie
    > liczę a może to o niego chodzi ???

    To powyżej to kobieta pisała? Na trzeźwo?
    Ja raz jak wracałem po imprezie to też sie budka od totolotka nade mną nachylała.

    W piramidce musisz znaleść następnych naiwnych, którzy powołując się na ciebie
    imiennie wpłacą
    pieniadze do
    systemu, bo jeżeli tego nie zrobisz to na pewno nic nie zarobisz.
    Jak trafisz "trójkę" to wypłacają jak się przyjdzie z kolejnymi osłami?

    mer