  • 71. Data: 2005-07-26 09:06:40
    Temat: Re: pieszy na czerwonym [WAW][OT]
    Od: "PAndy" <p...@p...onet.pl>

    "Tomasz Pyra" <h...@s...spam.spam> wrote in message
    news:dc4t7p$i2f$5@korweta.task.gda.pl...

    > Ok... ale lamanie tego prawa w imie wygody, 2m przed policjantami to nie
    > jest nic madrego.
    > I co? Moze jeszcze podkrzykujac "HWDP... ole ole ole..."?

    Henryk Woli Dobre Piwo... kazdy moze krzyczec co tam se chce, juz predzej
    rozumialbym oburzenie gdybym sobie krzyczal CHWDP zamiast HWDP (Cwaniak
    Henryk Woli Dobre Piwo...)

  • 72. Data: 2005-07-26 09:13:23
    Od: Tomasz Pyra <h...@s...spam.spam>

    PAndy napisał(a):

    > Henryk Woli Dobre Piwo... kazdy moze krzyczec co tam se chce, juz predzej
    > rozumialbym oburzenie gdybym sobie krzyczal CHWDP zamiast HWDP (Cwaniak
    > Henryk Woli Dobre Piwo...)

    Alez oczywiscie ze kazdy moze, tylko niech sie potem nie dziwi ze
    dostanie mandat z gornych widelek za wykroczenie ktore popelnia.

  • 73. Data: 2005-07-26 10:24:33
    Od: "DarkDaro" <d...@h...pl>

    > Nie - przeczytaj definicje ustapienia pierwszenstwa.
    > Jezeli majacy pierwszenstwo sam sie zatrzymuje to warunki ustapienia
    > pierwszenstwa przez wyjezdzajacego z podporzadkowanej sa juz spelnione.

    hehe - mnie kiedys taksówkarz ustapił ( co sie nigdy nie zdarza) i skręciłem
    w lewo przed nim. Taksówkarz stał w miejscu a za nim pędził z kosmiczną
    szybkościa maluch. Zczaił, że nie da rady wychamować, wyprzedził taksówkę z
    prawej strony na jednopasmowej drodze i przyp...ł w mojego nowiusieńkiego
    Escorta. Wezwałem policje i chciałem jeszcze karetke bo facet niby był w
    pasach ale szybke przednią wybił głowa. Policja przyjechała i powiedziała,
    że w wyniku wjechania na przeciwległy pas ruchu spowodowałem wypadek.
    Manewry gościa z malucha to tylko wykroczenia. pomogłem mu ściągnąć tego
    malucha bo był zgięty nawet na dachu i dostałem 400zł mandatu.
    Ta Twoja definicja to jakies bajki - jeden się zatrzyma, drugi nie a wina i
    tak tego co nie miał pierszeństwa!

    -------------
    PZDR
    Mroczny Daro

  • 74. Data: 2005-07-26 10:44:12
    Od: "PAndy" <p...@p...onet.pl>

    > Alez oczywiscie ze kazdy moze, tylko niech sie potem nie dziwi ze
    > dostanie mandat z gornych widelek za wykroczenie ktore popelnia.

    Pod warunkiem ze popelnia, IMO krzywe patrzenie i koszulka z napisem HWDP
    czy CHWDP nie stanowia podstawy do karania....

  • 75. Data: 2005-07-26 11:26:56
    Od: Tomasz Pyra <h...@s...spam.spam>

    PAndy apisał(a):

    > Pod warunkiem ze popelnia, IMO krzywe patrzenie i koszulka z napisem HWDP
    > czy CHWDP nie stanowia podstawy do karania....

    Ale mowimy tu caly czas o przechodzeniu na czerwonym swietle przez
    przejscie dla pieszych.

  • 76. Data: 2005-07-26 11:28:14
    Od: Tomasz Pyra <h...@s...spam.spam>

    DarkDaro napisał(a):

    > Ta Twoja definicja to jakies bajki - jeden się zatrzyma, drugi nie a wina i
    > tak tego co nie miał pierszeństwa!

    Nie - po prostu nie ustapiles Maluchowi pierwszenstwa.
    Na prawde warto przeczytac PoRD.

  • 77. Data: 2005-07-26 12:54:57
    Od: "PAndy" <p...@p...onet.pl>

    > PAndy apisał(a):

    HWDP

    > Ale mowimy tu caly czas o przechodzeniu na czerwonym swietle przez
    > przejscie dla pieszych.

    Dajcie mi czlowieka a paragraf sie zawsze znajdzie... to luzny cytat z
    bodajze stalina

  • 78. Data: 2005-07-26 18:22:10
    Od: Maciej Bebenek <m...@t...waw.pl>

    PAndy napisał(a):

    > Dajcie mi czlowieka a paragraf sie zawsze znajdzie... to luzny cytat z
    > bodajze stalina

    Towarzysz Feliks Edmuntowicz Dzierzynski
    ;-)

    M.

  • 79. Data: 2005-07-26 19:42:11
    Od: "PAndy" <p...@p...onet.pl>

    "Maciej Bebenek" <m...@t...waw.pl> wrote in message

    > Towarzysz Feliks Edmuntowicz Dzierzynski
    > ;-)

    senkju mister :D

  • 80. Data: 2005-07-26 20:38:49
    Od: poreba <d...@p...com>

    Maciej Bebenek <m...@t...waw.pl> niebacznie popelnil

    > Towarzysz Feliks Edmuntowicz Dzierzynski
    > ;-)
    Bzzz!, też okołorewolucyjnie ale dużo wcześniej,
    AFAIR zwykł tak twierdzić ten na F. od Surete.

    --
    pozdro
    poreba