  • 1. Data: 2003-02-02 12:54:40
    Temat: pies
    Od: "yama" <y...@s...pl>

    jest takie urządzenie amerykańskie nazywa się DAZER jesto przyrzą który
    wysyła ultradźwięki my ich nie słyszymy a pies skuli ogon i będzie siedział
    cich miałem bardzo podobną sytuację i sie skończyło

  • 2. Data: 2003-02-02 15:44:21
    Temat: Re: pies
    Od: "Luser" <l...@s...pl>

    Użytkownik "yama" <y...@s...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    siedział
    > cich miałem bardzo podobną sytuację i sie skończyło

    Gdzie to kupic? A sa takie, co ukatrupiaja psy? ;P Bo mi jeden kundel
    szczeka cala noc pod oknem ;P

    Luser