  • 1. Data: 2003-02-02 12:11:50
    Temat: domena rejestrowana na kradziona karte kredytowa
    Od: "Marcin Szczygielski" <m...@p...onet.pl>

    Opiszę sprawe proszę o komentarz -
    Jak to to często bywa w zarządzaniu serwerami nazw DNS w internecie ,
    czasami administratorzy prowadza dla siebie swoje strefy . Czasami odbywa
    się sie to w bardzo prosty sposób , ze przesyła się plik strefy DNS i adres
    podstawowego serwera badz zapasowego .
    I gdzie problem ? Otoż prowadzilem DNS dla domeny xxx.jp w zamian inna
    osoba prowadzila mi rezerwowego DNS dla mojej domeny. I wczoraj dostalem
    info od systemu DNS domen .jp ze domena xxx.jp jest zawieszona gdyż zostala
    oplacona "lewa" kartą . Czy ja popelniam jakies wykroczenie ? przeciez maja
    jakies dane , adresy IP z ktorych wypelniano wniosek itp .

    Z pozdrowieniami
    Marcin Szczygielski

  • 2. Data: 2003-02-03 04:43:55
    Od: Miernik <m...@c...pl>

    Marcin Szczygielski <m...@p...onet.pl> wrote:
> [...]
    > oplacona "lewa" kartą . Czy ja popelniam jakies wykroczenie ? przeciez maja
    > jakies dane , adresy IP z ktorych wypelniano wniosek itp .

    Piszesz dosc niejasno. To Ty oplacales domene ta lewa karta?
    Jak nie, to nie panikuj - maile od systemu DNS to nic strasznego.
    Gorzej gdyby byl mail od prokuratora albo FBI :)

    --
    ___ ICQ: 4004001 ___/___ tel.: +48608233394 ___/ mailto:m...@c...pl