    From: marcin <s...@s...friends.id.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: pierwsza TV w internecie
    Date: Fri, 30 Jan 2004 11:10:35 +0100

    Użytkownik Rodrig von Falkenstein napisał:

    > szkoda... chetnie poczytalbym sobie o tajemniczej grupie
    > Bilderberg,

    ja czytałem,
    wstrząsające, co wiecej fakty sam się potwierdzają.
    Np.
    Grupa obraduje w Szwajcarii. (jak wiadomo Szwajcaria nie jest w UE, ale
    wynegocjowała sobie korzystne umowy - wiadomo, ona rządzi tym spiskiem
    masońskim).

    Powyższa tezę potweirdza fakt, że szwajcarskie wojsko, policja i słuzba
    bepzieczeństwa (cokolwiek by to nie było) ochraniały zjazd. Na mój mały
    rozum, musiały być zatem uruchomione przez rząd.

    Szwajcaria jest krajem banków, ktorymi rzecz jasna rządzą Żydzi, którzy
    też rządzą masonami. Wszsytko się zgadza Rodrigu, a Twoje zaprzeczaniu
    tylko potweirdza twój udział w spisku.

    pozdrawiam
    ja

    ps. jeśli nei odezwę się do poniedziałku tzn. że zgarnęła mnie jakaś
    tajna komórka wywiadowcza, ale zginąłem w wybuchu bomby podłożonej w GW.
    ps. II. Niech żyją prawdziwi Polacy!!!