    From: marcin <s...@s...friends.id.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: pierwsza TV w internecie
    Date: Fri, 30 Jan 2004 11:53:15 +0100

    Użytkownik Rodrig von Falkenstein napisał:

    > kurde... spiskowe teorie dziejów jakoś zawsze same się potwierdzają.

    to prawda, jest taka fajna książka pt. "Teoria Spisku".
    Gość udowadnia, że wszystkie spiskowe teorie są doparacowane w
    szczegółach, problem w tym, że same w sobie są bzdurą.

    Typu L. Miller jest robotem. Dowodem tego jest np., że przemawiając na
    siedząco trzyma prawą rękę nieco poniżej osi środkowej prawej ręki,a
    dzieje sie tak dlatego, że model robota GOV (skrót od goverment) -
    1500/L-30 ma problemy z synchronizacją górnej i dolnej części ciała
    (pardon mechanizmów).

    > Na światło dzienne wyłażą obozy
    > koncentracyjne dla Niemców działające w Polsce po wojnie... ciekawe do czego
    > jeszcze dojdzie.

    a to nie jest powszechnie wiadome????
    Babcia mi o tym opowiadała, że faktycznie tak było (na opolszczyźnie
    takie działały.

    > Może rzeczywiście ci masoni żądzą światem. Razem z żydokomuną?

    Problem w tym, że historia udowodniła ponad wszelką wątpliwość,
    że wszelkie międzynarodowe ogólne porozumienia się rozpadają, imperia
    upadają.

    Moja wybitna Pani od Historii, zawsze twierdziła, że tak jak rozpadło
    się imperium rzymskie, królestwo franków, cesarstwo napoleona,
    królestwo hiszpańskie, związek radziecki,
    tak tez upadną stany zjednoczone i UE pewnie też.

    dlaczego w przypadku spiskowców miałoby być inaczej? :)

    pozdrawiam

    marcin