  • 1. Data: 2002-06-25 16:25:53
    Temat: pełnomocnitctwo w firmie
    Od: "bjk" <b...@i...pl>

    witam,

    Jakie sa prawne umocowania tzw. "pelnomocnictwa" w firmie ? Czy nie zachodzi
    obawa, ze US i ZuS potraktuja kogos takiego jako osobe wspolpracujaca lub
    wspolnika w firmie ?
    Bede bardzo wdzieczny jesli ktos zechce odpowiedziec na moje pytania.

    pozdrawiam
    BJK

  • 2. Data: 2002-06-25 20:33:48
    Temat: Re: pełnomocnitctwo w firmie
    Od: "Depilator" <m...@p...onet.pl>

    Użytkownik "bjk" <b...@i...pl> napisał w wiadomości
    > witam,
    >
    > Jakie sa prawne umocowania tzw. "pelnomocnictwa" w firmie ?

    Pełnomocnictwa czy prokury? Pierwsze to Kodeks cywilny, drugie (
    pełnomocnictwo handlowe ) to utrzymane w mocy przepisy Kodeksu handlowego.

    Czy nie zachodzi
    > obawa, ze US i ZuS potraktuja kogos takiego jako osobe wspolpracujaca lub
    > wspolnika w firmie ?

    Eee tam. A niby dlaczego?

    > Bede bardzo wdzieczny jesli ktos zechce odpowiedziec na moje pytania.

    Oj już nie przesadzaj - nic wielkiego :)))

    Depi.