  • 1. Data: 2002-06-25 16:59:52
    Temat: kurs prawa jazdy
    Od: "Piotr Wojcicki" <p...@4...pl>

    Czy wlasciciel szkoly nauki jazdy po odbyciu przez kursanta
    18 godzin nauk teorii i 20 godzin praktyki jazdy ma prawo rzadac od kursanta
    wykupienia kolejnych godzin z tego powodu, ze on "uwaza kursanta za
    nieprzygotowanego" ?
    Moim zdaniem jest to wyludzanie pieniedzy i szukanie frajera.
    Prosilbym o podanie jakichs przepisow prawnych regulujacych te sprawe.

  • 2. Data: 2002-06-25 18:37:37
    Temat: Re: kurs prawa jazdy
    Od: "GB" <g...@a...waw.pl>

    20 godz. jazdy to bardzo mało, ale jeśli czujesz się jak rajdowiec to
    podchodź do egzaminu. Powodzenia

  • 3. Data: 2002-06-25 18:50:02
    Od: "LukasMWS" <L...@i...pl>

> [...]
    kursanta
    > wykupienia kolejnych godzin z tego powodu, ze on "uwaza kursanta za

    O ile mi wiadomo, instruktor może nie dopuścić kursanta do egzaminu
    państwowego...
    LukasMWS

  • 4. Data: 2002-06-25 19:37:08
    Od: "Piotr Wojcicki" <p...@4...pl>

    Użytkownik "GB" <g...@a...waw.pl> napisał w wiadomości
    > 20 godz. jazdy to bardzo mało, ale jeśli czujesz się jak rajdowiec to
    > podchodź do egzaminu. Powodzenia

    Nie chodzi o mnie. Prawo jazdy mam od dwoch lat...

    20 godzin to za malo zeby nauczyc sie dobrze jezdzic. Nikt tego nie
    kwestionuje.
    Jednak wystarczy to aby nauczyc sie potrzebnych do egzaminow manewrow i
    zeby poznac zasady zachowania sie na drodze. Wiadomo, ze doswiadczenie
    trzeba zdobyc
    samemu. Wiem ze osoba o ktora chodzi manewry wykonuje dobrze, a decyzja
    instruktora
    o nie dopuszczeniu do egzaminu jest podyktowana chyba samymi hormonami (
    kobieta jest
    w ciazy)

    Dziewczynie o ktora chodzi zalezy na czasie.
    W szkole nauki jazdy kaza jej dokupywac dodatkowe godziny bo jak nie to
    spadac.
    To jest nieuczciwe. A wiem, ze jest to nieslusze w tym przypadku (
    widzialem jak dziewczyna
    jezdzi)

    Moim zdaniem to jest niewywiazanie sie z umowy.
    Czy ktos moglby mi podac przepisy dotyczace tego, ze mam prawo rozwiazac
    umowe w razie nie wywiazania sie drugiej strony ?

    Piotr Wojcicki

  • 5. Data: 2002-06-25 20:35:37
    Od: "Depilator" <m...@p...onet.pl>

    Użytkownik "LukasMWS" <L...@i...pl> napisał w wiadomości

    > Użytkownik "Piotr Wojcicki" <p...@4...pl> napisał w wiadomości
    > kursanta
    >
    > O ile mi wiadomo, instruktor może nie dopuścić kursanta do egzaminu
    > państwowego...

    I słusznie. Dobrze, że w końcu ktoś poważnie traktuje swoje obowiązki. A
    personalne wycieczki, sugerujące zaburzenia hormonalne uważam za niesmaczne.

    Depi.

  • 6. Data: 2002-06-25 20:56:14
    Od: "Peter 'Mikolaj' Mikolajski" <c...@a...ow.pl>

    Ke'dem guerfel "Piotr Wojcicki" <p...@4...pl> ihn
    news:kpgafa.t97.ln@213.77.145.13: takh oblivyn ihn aa'kua pl.soc.prawo

    > W szkole nauki jazdy kaza jej dokupywac dodatkowe godziny bo jak nie
    > to spadac. To jest nieuczciwe. A wiem, ze jest to nieslusze w tym
    > przypadku (widzialem jak dziewczyna jezdzi)

    Wiesz, to jest nieuczciwe, ale nie wiem, czy cos osiagniesz
    protestami. Moze lepiej wylozyc kase na kilka dodatkowych godzin, nie
    wyjezdzic ich, ale zdac egzamin w spokoju? Mam niejasne
    przypuszczenie, ze jesli ona nie zaplaci, to egzaminu nie zda :o(

    PMM

  • 7. Data: 2002-06-26 07:55:11
    Od: "Piotr Wojcicki" <p...@4...pl>

    > I słusznie. Dobrze, że w końcu ktoś poważnie traktuje swoje obowiązki. A
    > personalne wycieczki, sugerujące zaburzenia hormonalne uważam za
    niesmaczne.

    A ja uwazam za niesmaczne chamskie wyciaganie pieniedzy od kursantow.
    Rownolegle jezdzila inna dziewczyna, duzo gorzej, z ta roznica ze tamta
    przyszla z mamusia. Dostala bez problemu papiery, a od drugiej dziewczyny
    probuje sie wyciagac pieniadze. Twoje uwagi sa nie na miejscu gdzyz nie
    znasz faktow.

  • 8. Data: 2002-06-26 07:56:14
    Od: "Piotr Wojcicki" <p...@4...pl>

> [...]
    > wyjezdzic ich, ale zdac egzamin w spokoju? Mam niejasne
    > przypuszczenie, ze jesli ona nie zaplaci, to egzaminu nie zda :o(

    Hmm. Nie bardzo rozumiem co ma ten instruktor do zdawania egzaminu...
    Nie sadze zeby aparatura kumoterstwa siegala az tak daleko...

  • 9. Data: 2002-06-26 08:12:47
    Od: "Luk" <b...@p...wp.pl>

> [...]
    > Moim zdaniem jest to wyludzanie pieniedzy i szukanie frajera.
    > Prosilbym o podanie jakichs przepisow prawnych regulujacych te sprawe.

    Kurs -18h nauki + 20h jazdy.Czyli po ukończeniu kursu muszą Ci dać
    zaświadczenie o ukończeniu kursu. A to co uważa instruktor, to już jest jego
    problem. I tak wszystko zweryfikuje egzaminator.

    Lukasz Bittner
    b...@p...wp.pl

  • 10. Data: 2002-06-26 08:18:36
    Od: "Piotr Wojcicki" <p...@4...pl>

> [...]
    > wyjezdzic ich, ale zdac egzamin w spokoju? Mam niejasne
    > przypuszczenie, ze jesli ona nie zaplaci, to egzaminu nie zda :o(

    Moze da sie to zalatwic w ten sposob, ze skoro oni nie wykonuja swojej
    czesci umowy, to ja rzadam zwrotu pieniedzy ? W koncu wynikiem kursu
    powinno byc zaswiadczenie o dopuszczeniu do egzaminu. Nie chca wykonac
    swojej
    czesci umowy to czemu ja mam wykonywac swoja ? Jakie przepisy mowia
    o mozliwosci odstapienia od umowy w przypadku gdy druga strona nie wykona
    swojej
    czesci ?