  • 1. Data: 2002-06-25 14:42:14
    Temat: Szukam prawnika!
    Od: "sada" <z...@p...onet.pl>

    Witam!

    Mój syn kilka lat temu został zakażony żółtaczka w szpitalu.
    Wszystkie dokumenty potrzebne do udowodnienia tego posiadam.
    Niestety prawnik , który chciał sie tego podjąć zażądał 1500 zł.
    Być może to niewiele ale nie mogłem zapłacić takich pieniędzy przed
    rozpoczęciem sprawy.
    Szukam prawnika mającego jakieś w tym kierunku doświadczenie, któremu na
    początek wystarczyłoby moje zobowiązanie , czy inny sposób zabezpieczenia
    gaży. Mogła by być nawet nieco wyższa niż normalnie.
    Jeśli moja oferta jest do przyjęcia proszę o kontakt.

    z...@p...onet.pl

    kom. 0603389413