  • 1. Data: 2007-08-15 20:47:03
    Temat: pelnomocnictwo a zmiana dowodu
    Od: "Bumba Bumbinska" <a...@W...gazeta.pl>

    Jestem pelnomocnikiem do konta mojego znajomego. Musze zlozyc wniosek o
    wymiane dowodu. Czy po zmianie DO musimy ze znajomym znow kolendowac do
    banku w celu uaktualnienia moich danych (ja) i podpisania nowego
    pelnomocnictwa (on)? Byloby to bardzo trudne, poniewaz znajomy jest za
    granica i bylby to dla niego klopot.
    Bumba

  • 2. Data: 2007-08-16 06:36:25
    Temat: Re: pelnomocnictwo a zmiana dowodu
    Od: "Alek" <alek67@PRECZ_ZE_SPAMEM.poczta.onet.pl>

    Użytkownik "Bumba Bumbinska" <a...@W...gazeta.pl> napisał

> [...]
    > banku w celu uaktualnienia moich danych (ja) i podpisania nowego
    > pelnomocnictwa (on)? Byloby to bardzo trudne, poniewaz znajomy jest za

    Numer DO nie przesądza o tożsamości osoby więc po jego zmianie
    pełnomocnictwo jest w mocy. Pytanie tylko czy w tym pełnomocnictwie
    podano też inne twoje dane które cię identyfikują (najlepiej PESEL).
    Bo jeśli jest tylko nazwisko i nr DO to pracownik banku może widzieć
    problem.
    Lepiej idź do banku i powiadom ich o zmianie żeby za jakiś czas nie
    było niespodzianki przy próbie załatwienia jakiejś pilnej sprawy.