  • 1. Data: 2003-04-11 08:22:08
    Temat: pełnomocnictwo, a zakładanie lokaty dla kogoś
    Od: "mareK" <m...@p...onet.pl>

    Witam
    Mam problem ,czy można założyć lokate na podstawie pełnomocnictwa,może być
    bankowe, notarialne, dowolne.W banku mówią ,że to niemożliwe ,bo
    pełnomocnictwo, daje możliwość rozporządzania już istniejącymi lokatami ,ale
    nie zakładania nowych.Niechce mi się w to wierzyć.
    Są przecież pełnomocnictwa notarialne do rozporządzania całym
    majątkiem,występowania przed instytucjami urzędami.Może ktoś poda mi jakąs
    podstawę prawną lub metodę, żeby przekonać tych w banku i założyć lokate na
    pełnomocnictwo.
    Pozdrawiam
    mareK

  • 2. Data: 2003-04-11 09:03:22
    Temat: Re: pełnomocnictwo, a zakładanie lokaty dla kogoś
    Od: "Konrad vel Legislator" <g...@p...onet.pl>

> [...]
    > podstawę prawną lub metodę, żeby przekonać tych w banku i założyć lokate

    Na pewno to byly jakies "siksy" z banku. Niestety sie z nimi nie dogadasz...
    chobys mial milion prawnikow za pasem, milon argumentow, metod i podstaw
    prawnych.. Oczywiscie jezeli Ci zalezy, to trzebaprobowac.

    A jezeli chodzi o meritum, to oczywiscie, ze mozna.

    Zycze powodzenia, Konrad

  • 3. Data: 2003-04-12 07:07:44
    Od: "Krzysztof z Warszawy kw1618" <k...@i...pl>

    Użytkownik "Konrad vel Legislator" <g...@p...onet.pl> napisał w
    wiadomości news:b760es$rh2$1@wroclaw.wro.vectranet.pl...
    (...)

> [...]
    > prawnych.. Oczywiscie jezeli Ci zalezy, to trzebaprobowac.
    >
    > A jezeli chodzi o meritum, to oczywiscie, ze mozna.

    Trzeba dokładnie przeczytać treść pełnomocnictwa, treść regulaminu ! A może
    akurat w tym banku nie mozna, bo oni sobie tak ustalili ?

    Krzysztof 'kw1618' GG: 268973
    Warszawa