    From: "mareK" <m...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: pełnomocnictwo, a zakładanie lokaty dla kogoś
    Date: Fri, 11 Apr 2003 08:22:08 GMT

    Witam
    Mam problem ,czy można założyć lokate na podstawie pełnomocnictwa,może być
    bankowe, notarialne, dowolne.W banku mówią ,że to niemożliwe ,bo
    pełnomocnictwo, daje możliwość rozporządzania już istniejącymi lokatami ,ale
    nie zakładania nowych.Niechce mi się w to wierzyć.
    Są przecież pełnomocnictwa notarialne do rozporządzania całym
    majątkiem,występowania przed instytucjami urzędami.Może ktoś poda mi jakąs
    podstawę prawną lub metodę, żeby przekonać tych w banku i założyć lokate na
    pełnomocnictwo.
    Pozdrawiam
    mareK