  • 1. Data: 2003-04-11 07:11:32
    Temat: Charakter prawny umowy o tłumaczeniach?
    Od: "Marzena Durkiewicz-Sirocka" <m...@c...pl>

    Moze jakiś fachowiec podpowie mi co mogę zawrzeć w pracy pt "Charakter
    prawny umowy o tłumaczeniach".
    Narazie wiem tylko, że moge napisać np. o tym, że nie są chronione prawami
    autorskimi, a co dalej...?
    Jeśli ktoś ma jakis jeszcze pomysł to prosze o radę.
    Pozdrawiam
    Marzena

  • 2. Data: 2003-04-11 12:50:54
    Temat: Odp: Charakter prawny umowy o tłumaczeniach?
    Od: "Marcin Olender" <d...@g...pl>

    Użytkownik Marzena Durkiewicz-Sirocka <m...@c...pl> w wiadomości do
    grup dyskusyjnych napisał:EUtla.162384$f...@n...chello.at...
    > Moze jakiś fachowiec podpowie mi co mogę zawrzeć w pracy pt "Charakter
    > prawny umowy o tłumaczeniach".
    > Narazie wiem tylko, że moge napisać np. o tym, że nie są chronione prawami
    > autorskimi, a co dalej...?

    Co jest chronione? Umowy? To chyba o nich masz pisac, czy o tlumaczeniach
    samych?

    Depi.

  • 3. Data: 2003-04-11 21:19:11
    Temat: Re: Charakter prawny umowy o tłumaczeniach?
    Od: "Marzena Durkiewicz-Sirocka" <m...@c...pl>

    dokładnie taki tytuł pracy dostałam od wykładowcy no i teraz muszę go sama
    rozszyfrować, bo nie wiem o czym mam pisać... chyba o umowach