  • 1. Data: 2007-06-06 07:53:22
    Temat: Wniosek do SKO
    Od: "Rossi" <r...@N...gazeta.pl>

    Witam wszystkich :]

    Ktos mi mowil ze mozna zlozyc podanie do Samorzadowej Komisji Odwolawczej o
    przyspieszenie
    postepowania, ale nigdzie nie moge znalezc odpowiedniego wzoru dokumentu, a nauczony
    doswiadczeniem wiem ze lepiej to zrobic na podstawie wzorca niz pisac samemu. Czy
    ktos z Panstwa
    pisal cos podobnego, lub wie jak powinno takie pismo wygladac ?

    Pozdrawiam
    Krzys

  • 2. Data: 2007-06-06 08:13:49
    Temat: Re: Wniosek do SKO
    Od: "Rossi" <r...@g...pl>

    Do poprzedniego postu wkradl sie blad chodzilo mi oczywiscie o Sadowe Kolegium
    Odwolawcze :]

    Pozdrawiam
    Krzys

  • 3. Data: 2007-06-06 08:15:45
    Od: "Rossi" <r...@g...pl>

    Przepraszam mialo byc Samorzadowe Kolegium Odwolawcze :]

    Pozdrawiam
    Krzys