    From: Przemysław Adam Śmiejek <n...@s...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: pedofilia :)
    Date: Wed, 04 Apr 2012 13:21:03 +0200
    <4f65b70f$1@news.home.net.pl> <jk4d1c$m$2@inews.gazeta.pl>
    <jk4ne1$63c$1@inews.gazeta.pl> <3aM9r.14654$IQ1.7432@newsfe18.iad>
    <jkd11l$mvo$3@inews.gazeta.pl> <4...@n...home.net.pl>
    <jl503v$5lv$1@inews.gazeta.pl> <jl506s$5lv$2@inews.gazeta.pl>
    <jlbumh$h79$1@inews.gazeta.pl> <jlcogu$4eg$1@inews.gazeta.pl>
    <4f79f096$1@news.home.net.pl> <jlcsmh$jip$1@inews.gazeta.pl>
    <4f79f744$1@news.home.net.pl> <jlcuie$c4d$1@inews.gazeta.pl>
    <4f7a080f$1@news.home.net.pl> <jle4gm$rla$1@inews.gazeta.pl>
    <jleg5e$rdf$1@inews.gazeta.pl> <jleor4$21v$1@inews.gazeta.pl>
    <jler2d$3jm$1@inews.gazeta.pl> <jlet2a$2p8$1@inews.gazeta.pl>
    <4f7afdc6$1@news.home.net.pl> <jleutu$1v8$1@inews.gazeta.pl>
    <4f7b01b0$1@news.home.net.pl> <jlf0qb$685$1@inews.gazeta.pl>
    <4f7b44d2$1@news.home.net.pl> <jlfh0r$4qs$1@inews.gazeta.pl>
    <4f7b5c2e$1@news.home.net.pl> <jlgofn$559$1@inews.gazeta.pl>
    <4f7c15e0$1@news.home.net.pl>

    W dniu 04.04.2012 11:35, Andrzej Lawa pisze:

    > Tak, nie ma żadnych dowodów, że "boga" nie ma.
    >
    > A ty nie masz żadnych dowodów na to, że nie jesteś pedofilem. Zatem wg.
    > twojej własnej logiki wiara w to, że jesteś pedofilem, jest uzasadniona
    > i godna szerzenia.

    Nie. Są po prostu dwie możliwości: Siła jaka stworzyła świat jest
    bezosobowa, ,,bezduszna'', bez inteligencji albo też jest to siła
    mająca świadomość, rozum i osobowa (Bóg). Ty wierzysz, że jest
    bezosobowa i nie jesteś w stanie tego udowodnić w 100%. Ja wierzę, że
    jest osobowa i też nie jestem w stanie tego udowodnić w 100%.

    Oczywiście jak chcesz, możesz sobie wierzyć, że jestem pedofilem, tylko,
    że to jest badalne w układzie świata, w jakim się znajdujemy. Osobowość
    siły stwórczej świata nie jest. Dlatego obaj wierzymy. Ja opierając się
    na Piśmie Św., świadectwach apostołów oraz własnych kontaktach z Bogiem
    wierzę, że ta siła jest osobowa, rozumna i że ma wpływ na moje życie. Ty
    wierzysz, że nie. OK, ja to akceptuję, wiem, że są osoby, które nie są
    przeznaczone do wierzenia.

    Tylko nie pozwalam sobie na teksty obrażające moją wiarę czy sugerujące,
    że jest ona nieobiektywna albo gorsza niż twoja. Ponieważ tego sporu
    rozstrzygnąć się badaniami nie da i pozostaje on w sferze wiary, ja mogę
    cię zachęcać do uwierzenia w Boga, ty możesz mnie zachęcać do uwierzenia
    w Siłę Bezbożną (czy jak to nazwać).

    --
    Przemysław Adam Śmiejek