  • 1. Data: 2012-10-05 09:47:47
    Temat: pedofil (?) sie powiesił
    Od: yahoo <n...@y...jp>

    Ależ mną wstrząsnęło...
    Wczoraj u mnie we wsi powiesił się młody chłopak...
    Wieść gminna niesie, że z obawy przed... prawem.
    Dlatego piszę tu na tej grupie - co Prawo mogło mu zrobić gorszego od
    samobójstwa?
    Chłopak zaliczył ze swoją dziewczyną wpadkę. Szczęśliwi z tego powodu
    nie byli, ale nie było to skutkiem ani gwałtu, ani przemocy. Dziewczyna
    bzykała się z nim regularnie, chciała z nim być, chciała ojca dla
    swojego dziecka. Nikt nikogo za tę sytuację nie winił, nikt nikogo do
    sądu nie pozwał. Ale... chłopak miał skończone 18 lat a dziewczyna - 14.
    A więc pedofil ścigany z urzędu. Do tego dochodzi fakt, że był już
    wcześniej karany i miał jakiś zawias za rozbój (podobno jakaś bijatyka
    pod dyskoteką, niby mówił, że niewinny, ale główni sprawcy uciekli, a on
    się w porę nie ogarnął).
    Myślę, że obawiał się, że trafi do pierdla, a tam z pedofilami nie
    obchodzą się miło...

    No i dla mnie tu jest szerszy kontekst - jak to jest z przestępstwami
    ściganymi z urzędu? Rozumiem sytuację, w której jest winny, ale nie
    można ustalić poszkodowanego. Ale w sytuacji jak ta? Gdy jest konkretny
    poszkodowana, ale nie wnosi ona żadnej skargi? Ba - nie chce, żeby
    "przestępca" był karany, bo ta kara dotknie także jej?

    --
    yahoo

  • 2. Data: 2012-10-05 09:56:37
    Temat: Re: pedofil (?) sie powiesił
    Od: "ceownik" <c...@w...pl>

> [...]
    > poszkodowana, ale nie wnosi ona żadnej skargi? Ba - nie chce, żeby
    > "przestępca" był karany, bo ta kara dotknie także jej?

    Z urzędu to z urzędu, czyli automatycznie jest ścigany przez prawo, czy się
    to podobało 14-letniej dziewczynce czy nie, bo ona i tak nie rozumie zbyt
    wielu rzeczy, a do tego dojdzie teraz dziecko, więc kwintesencja seksu z 14
    latką.

  • 3. Data: 2012-10-05 10:47:16
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 05.10.2012 09:47, yahoo pisze:

    > swojego dziecka. Nikt nikogo za tę sytuację nie winił, nikt nikogo do
    > sądu nie pozwał. Ale... chłopak miał skończone 18 lat a dziewczyna - 14.
    > A więc pedofil ścigany z urzędu. Do tego dochodzi fakt, że był już

    Ja bym chciał, żeby ścigane z urzędu było używanie słów przez osoby
    nieświadome ich znaczenia. Jaki pedofil?!??!

  • 4. Data: 2012-10-05 10:56:59
    Od: Bydlę <p...@g...com>

    On 2012-10-05 07:56:37 +0000, "ceownik" <c...@w...pl> said:

    > do tego dojdzie teraz dziecko, więc kwintesencja seksu z 14
    > latką.

    Jesteś pewien?
    ;-)

    --
    Bydlę

  • 5. Data: 2012-10-05 11:24:43
    Od: yahoo <n...@y...jp>

    W dniu 2012-10-05 10:47, Andrzej Lawa pisze:

    > Ja bym chciał, żeby ścigane z urzędu było używanie słów przez osoby
    > nieświadome ich znaczenia. Jaki pedofil?!??!

    No ale właśnie o to chodzi... Jaki pedofil? W dzisiejszych czasach
    trzeba by tak nazywać co drugiego 18-latka...
    Ale prawnie tak to właśnie wygląda - uprawiał seks z osobą małoletnią -
    poniżej 15 roku życia...

    --
    yahoo

  • 6. Data: 2012-10-05 11:51:38
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 05.10.2012 11:24, yahoo pisze:

> [...]
    > trzeba by tak nazywać co drugiego 18-latka...
    > Ale prawnie tak to właśnie wygląda - uprawiał seks z osobą małoletnią -

    Nie, tak wygląda medialnie, bo większość dziennikarzy to durnie (lub
    cwaniaki piszące dla durni). Prawna definicja pedofilii jest taka sama
    jak medyczna.

  • 7. Data: 2012-10-05 12:01:57
    Od: jacki <c...@i...pl>

    W dniu 2012-10-05 09:47, W odpowiedzi na Twój (yahoo) list-piszę Ci:
    > Ależ mną wstrząsnęło...
    <ciach>
    Ale potrafisz odróżnić seks z 14-latką od pedofilii? To wcale nie musi
    być tożsame, gdyż pedofilia to pociąg seksualny do osoby, która nie ma
    rozwiniętych trzeciorzędnych cech płciowych - czytaj, jeszcze nie
    przeszła okresu dojrzewania. 14-latka może mieć już je rozwinięte
    (chociaż oczywiście nie musi) A za wikipedią:

    "W ICD-10 pedofilii przyznano kod F65.4, kryteria jej rozpoznania obejmują:

    1. Doświadczanie powtarzającego się, nasilonego popędu i wyobrażeń
    seksualnych dotyczących czynności seksualnych z dziećmi, jednocześnie z
    towarzyszącym temu wyraźnym cierpieniem, od co najmniej 6 miesięcy
    (ogólne kryterium zaburzenia preferencji seksualnych).
    2. Utrwalona/ dominująca skłonność do aktywności seksualnej z dzieckiem
    lub dziećmi w wieku przed pokwitaniem.
    3. Sprawca ma co najmniej 16 lat i jest co najmniej 5 lat starszy od
    ofiary."

  • 8. Data: 2012-10-05 12:59:57
    Od: yahoo <n...@y...jp>

    W dniu 2012-10-05 12:01, jacki pisze:
    > W dniu 2012-10-05 09:47, W odpowiedzi na Twój (yahoo) list-piszę Ci:
    > <ciach>
    > Ale potrafisz odróżnić seks z 14-latką od pedofilii? To wcale nie musi
    > być tożsame,

    Ja to odróżniam; zauważyłeś pytajnik przy słowie pedofil w tytule?

    Ale jak myślisz - jaką łatkę dostaje człowiek, który siedział w kiciu za
    seks z nieletnią? Sądzisz że wikipedia coś mu pomoże?

    --
    yahoo

  • 9. Data: 2012-10-05 13:07:20
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 05.10.2012 12:59, yahoo pisze:

    > Ale jak myślisz - jaką łatkę dostaje człowiek, który siedział w kiciu za
    > seks z nieletnią? Sądzisz że wikipedia coś mu pomoże?

    Siedziałeś?

  • 10. Data: 2012-10-05 13:20:54
    Od: yahoo <n...@y...jp>

    W dniu 2012-10-05 13:07, Andrzej Lawa pisze:

    > Siedziałeś?

    Nie. Ale wiem jeszcze sporo innych rzeczy, których sam na sobie nie
    doświadczyłem ;)

    --
    yahoo