  • 11. Data: 2013-01-08 18:04:52
    Temat: Re: paragon
    Od: "Ula" <u...@f...pl>

    Użytkownik "Borys Pogoreło" <b...@p...edu.leszno> napisał w wiadomości
    news:1nwnp0s007dqe.16s67vkq3fj2c$.dlg@40tude.net...

    > I jak na podstawie tej dokumentacji (np. rolki z kasy) chcesz udowodnić,
    > że to właśnie autor dokonał zakupu, a nie dowolna inna osoba?
    >
    > --
    > Borys Pogoreło
    > borys(#)leszno,edu,pl

    Przecież ma zakupiony towar.

    Dlaczego węszysz spisek?

    --
    pozdrawiam

    Urszula Urbanowicz
    http://fashioncorner.pl
    Markowa Odzież Męska Online

  • 12. Data: 2013-01-08 18:06:05
    Od: "Ula" <u...@f...pl>

    > To chcesz oddać (zwrócić), czy reklamować?

    > Jeśli chcesz reklamować, to potrzebujesz dowodu zakupu. Paragon to tylko
    > jedna z możliwości.
    >
    > Jeśli chcesz zwrócić... to pozostaje tylko dobra wola sklepu.
    >
    > --
    > Borys Pogoreło
    > borys(#)leszno,edu,pl

    W tym przypadku zgoda.
    Wątek dotyczy jednak reklamacji.

  • 13. Data: 2013-01-08 18:31:40
    Od: Borys Pogoreło <b...@p...edu.leszno>

    Dnia Tue, 8 Jan 2013 18:04:52 +0100, Ula napisał(a):

    > Przecież ma zakupiony towar.

    Skąd wiadomo, że kupiony w tym akurat sklepie i akurat wtedy?

    > Dlaczego węszysz spisek?

    Po prostu to żaden dowód i nadal tylko dobra wola sklepu.

    --
    Borys Pogoreło
    borys(#)leszno,edu,pl

  • 14. Data: 2013-01-08 20:28:11
    Od: Jawi <t...@p...pl>

    W dniu 2013-01-08 18:06, Ula pisze:

    > W tym przypadku zgoda.
    > Wątek dotyczy jednak reklamacji.

    dokładnie tak, serwis chce żebym sprzęt oddał do sklepu i sklep prześle
    do nich.