  • 1. Data: 2013-01-07 18:54:13
    Temat: paragon
    Od: Jawi <t...@p...pl>

    Hej,
    podziałem paragon,
    sprzęt che oddać do serwisu/sklepu.
    Muszę znaleść ten paragon?
    Zakup 21.12.2012. Znam dokładną datę i godzinę zakupu. Płaciłem gotówką,
    bo sklep nie akceptuje kart.

  • 2. Data: 2013-01-07 19:36:34
    Temat: Re: paragon
    Od: Ksiondz <b...@b...brak>

    Rok temu kupowałem szlifierkę w Castoramie. Po roku się zepsuła. Paragon
    niestety nie znalazłem ani żadnego innego dowodu. Pojechałem do sklepu i
    miła Pani wszystko w komputerze odnalazła. Musiałem tylko podać
    przybliżony dzień zakupu.

  • 3. Data: 2013-01-07 20:45:07
    Od: Yakhub <y...@g...pl>

    W liście datowanym 7 stycznia 2013 (18:54:13) napisano:

    Zależy od dobrej woli sklepu.

    --
    Pozdrowienia,
    Yakhub

  • 4. Data: 2013-01-07 20:54:38
    Od: "Ula" <u...@f...pl>

    Użytkownik "Yakhub" <y...@g...pl> napisał w wiadomości
> [...]

    > sprzęt che oddać do serwisu/sklepu.
    > Muszę znaleść ten paragon?
    > Zakup 21.12.2012. Znam dokładną datę i godzinę zakupu. Płaciłem gotówką,

    Guzik prawda.

    Urszula Urbanowicz
    http://fashioncorner.pl
    Markowa Odzież Męska Online

  • 5. Data: 2013-01-07 20:58:06
    Od: Yakhub <y...@g...pl>

    W liście datowanym 7 stycznia 2013 (20:54:38) napisano:

    > Guzik prawda.

    Z ciekawości - Możesz opisać, jak zamierzasz zmusić sklep do przyjęcia
    zwrotu, w sytuacji gdy nie jesteś w stanie udokumentować faktu zakupu?

    --
    Pozdrowienia,
    Yakhub

  • 6. Data: 2013-01-07 21:08:55
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 07.01.2013 20:58, Yakhub pisze:

    > Z ciekawości - Możesz opisać, jak zamierzasz zmusić sklep do przyjęcia
    > zwrotu, w sytuacji gdy nie jesteś w stanie udokumentować faktu zakupu?

    A jak już zmusi i potem nagle paragon się znajdzie i zażąda faktury? ;->

  • 7. Data: 2013-01-07 22:12:36
    Od: Jawi <t...@p...pl>

    W dniu 2013-01-07 18:54, Jawi pisze:
> [...]
    > sprzęt che oddać do serwisu/sklepu.
    > Muszę znaleść ten paragon?
    > Zakup 21.12.2012. Znam dokładną datę i godzinę zakupu. Płaciłem gotówką,

    niedawno oddawałem w sklepie sportowym sprzęt na reklamację. nie miałem
    paragonu, sprzedawca w zasadzie chciał paragon, ale podałem mu z wyciągu
    z karty po 6 miesiącach kiedy i jaki numer karty czy coś, bo szczegółów
    nie pamiętam. Problemu nie było.
    Tylko tu płaciłem gotówką.

  • 8. Data: 2013-01-07 22:51:39
    Od: Borys Pogoreło <b...@p...edu.leszno>

    Dnia Mon, 07 Jan 2013 18:54:13 +0100, Jawi napisał(a):

    > podziałem paragon,
    > sprzęt che oddać do serwisu/sklepu.

    To chcesz oddać (zwrócić), czy reklamować?

    > Muszę znaleść ten paragon?
    > Zakup 21.12.2012. Znam dokładną datę i godzinę zakupu. Płaciłem gotówką,
    > bo sklep nie akceptuje kart.

    Jeśli chcesz reklamować, to potrzebujesz dowodu zakupu. Paragon to tylko
    jedna z możliwości.

    Jeśli chcesz zwrócić... to pozostaje tylko dobra wola sklepu.

    --
    Borys Pogoreło
    borys(#)leszno,edu,pl

  • 9. Data: 2013-01-08 10:51:06
    Od: "Ula" <u...@f...pl>

> [...]

    Z ciekawości - Możesz opisać, jak zamierzasz zmusić sklep do przyjęcia
    zwrotu, w sytuacji gdy nie jesteś w stanie udokumentować faktu zakupu?

    Przeciez napisał, że zna dokładna datę i godzine zakupu.
    A paragon przy reklamacji służy właśnie temu, żeby to ustalić.
    Każdy sklep prowadzi dokumentację.

    --
    pozdrawiam

  • 10. Data: 2013-01-08 17:57:46
    Od: Borys Pogoreło <b...@p...edu.leszno>

    Dnia Tue, 8 Jan 2013 10:51:06 +0100, Ula napisał(a):

    > Przeciez napisał, że zna dokładna datę i godzine zakupu.
    > A paragon przy reklamacji służy właœnie temu, żeby to ustalić.
    > Każdy sklep prowadzi dokumentację.

    I jak na podstawie tej dokumentacji (np. rolki z kasy) chcesz udowodnić,
    że to właśnie autor dokonał zakupu, a nie dowolna inna osoba?

    --
    Borys Pogoreło
    borys(#)leszno,edu,pl