  • 1. Data: 2002-03-10 09:46:34
    Temat: pakiet Absolwent
    Od: "ZOMO" <f...@p...onet.pl>

    czy rzadowe pomysly w temacie pomocy absolwentom w znalezieniu pracy
    maja jakies przewidywalne efekty prawne ??? jestem swiazo upieczonym
    absolwentem i przymierzam sie do zalozenia dzialalnosci gospodarczej
    a slyszalem ze maja byc jakies nowe rozwiazania legislacyjne i podatkowe
    "dla absolwentow" i teraz nie wiem czy lepiej poczekac na te rozwiazania
    czy nie ma na co, i trzeba sie meczyc po staremu ??

    zniacie jakes WWW gdzie moglbym na ten temat poczytac ??

    ZOMO --
    change onet to 0net in reply adress
    change "o" to ZERO - stop SPAM

  • 2. Data: 2002-03-10 15:47:31
    Temat: Re: pakiet Absolwent
    Od: "Bartek" <b...@p...onet.pl>

    Witam!

> [...]
    > czy nie ma na co, i trzeba sie meczyc po staremu ??
    >
    > zniacie jakes WWW gdzie moglbym na ten temat poczytac ??

    Na stronie Ministerstwa Pracy jest tekst programu aktywizacji zawodowej
    absolwentów "Pierwsza praca". Program przewiduje m.in. wspieranie
    samozatrudnienia i wolontariatu, kształcenie na rzecz rynku pracy,
    ułatwienia w zatrudnieniu absolwentów w małych i średnich
    przedsiębiorstwach.
    http://www.mpips.gov.pl/

    Pozdrawiam,
    Bartek