  • 1. Data: 2002-03-09 21:14:25
    Temat: Re: reklama nieuczciwa w prawie
    Od: "Krzysio News" <K...@s...net.pl>

    Kamillo kochanie Ty moje ;-)
    >Publikacja Zwalczanie nieuczciwej reklamy. Zagadnienia cywilno-prawne,
    Unive
    >Użytkownik Kamilla <k...@p...onet.pl> w wiadomo?ci do
    Odpisuje się POD, a nie NAD cytat
    em i nie cyttuje się własnego pos
    tu !

  • 2. Data: 2002-03-10 12:15:31
    Temat: Odp: reklama nieuczciwa w prawie
    Od: "Kamilla" <k...@p...onet.pl>

    Użytkownik Krzysio News <K...@s...net.pl> w wiadomości do grup
    dyskusyjnych napisał:a6fd1h$rf8$...@n...tpi.pl...
    > Kamillo kochanie Ty moje ;-)
    > Unive
    > Odpisuje się POD, a nie NAD cytat
    > em i nie cyttuje się własnego pos
    > tu !

    A juz myslalam ze ktos chce mi pomoc:(
    Cytuje, bo zapomnialam w pierwszym poscie o czyms bardzo waznym - nazwisku
    autora. A ty zamiast sie czepiac (komu to tak naprawdę przeszkodzilo w
    zyciu?)
    moglbys pomoc. A jak sie na tym nie znasz - nie czepiaj sie prosze.
    Pozdrowienia
    Kamila
    PS masz odpowiedz na dole - zmieni to cos w twoim zyciu?
    K.

  • 3. Data: 2002-03-10 12:33:23
    Od: "Leszek" <l...@m...icpnet.pl>

    Użytkownik "Kamilla" <k...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > Pozdrowienia
    > Kamila
    > PS masz odpowiedz na dole - zmieni to cos w twoim zyciu?

    Nie przejmuj sie.Kochas Krzysio-dupek na zaden temat nie ma nic do
    powiedzenia ale zeby zaistniec na grupach dyskusyjnych musi cos
    napisac.Poczekaj cierpliwie to ktos kto bedzie cos mial do powiedzenia
    na temat odezwie sie.

    Leszek