  • 91. Data: 2021-01-09 17:16:31
    Temat: Re: oszustwo na duplikat karty SIM
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2021-01-09 o 17:10, Shrek pisze:

    > Naprawdę? To znaczy, że jak się podpiszę "liwiusz" to na tobie ciąży
    > obowiązek udowodnienia, że to nie ty?

    Oczywiście. Jak sobie wyobrażasz przeprowadzenie takiego dowodu wbrew
    woli podpisanego? 253kpc.

    > No więc czemu komibanacje z kartami?

    To już by trzeba było poczytać zwierzenia przestępców.

    --
    Liwiusz

  • 92. Data: 2021-01-09 17:46:53
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 09.01.2021 o 17:16, Liwiusz pisze:

    > Oczywiście. Jak sobie wyobrażasz przeprowadzenie takiego dowodu wbrew
    > woli podpisanego? 253kpc.

    "Jeżeli jednak spór dotyczy dokumentu prywatnego pochodzącego od innej
    osoby niż strona zaprzeczająca, prawdziwość dokumentu powinna udowodnić
    strona, która chce z niego skorzystać."

    > To już by trzeba było poczytać zwierzenia przestępców.

    No ale ty piszesz, że wystarczy pójść z lewym dowodem do banku. Więc
    albo się mylisz, albo ci przestępcy to kretyni. Obstawiam, zę się mylisz:P

    --
    Shrek

  • 93. Data: 2021-01-11 10:14:19
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2021-01-09 o 17:46, Shrek pisze:

    > "Jeżeli jednak spór dotyczy dokumentu prywatnego pochodzącego od innej
    > osoby niż strona zaprzeczająca, prawdziwość dokumentu powinna udowodnić
    > strona, która chce z niego skorzystać."

    Powyższy zapis nie dotyczy przedstawionej przez ciebie scenki, ponieważ
    w niej to ty zaprzeczasz temu, że dokument pochodzi od ciebie.

    > No ale ty piszesz, że wystarczy pójść z lewym dowodem do banku. Więc
    > albo się mylisz, albo ci przestępcy to kretyni. Obstawiam, zę się mylisz:P

    Chwilę, sugerujesz, że jeśli pogubię wszystkie hasła, to nawet jak udam
    się do banku z dowodem, to nie odzyskam pieniędzy?

    --
    Liwiusz

  • 94. Data: 2021-01-11 17:24:04
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 11.01.2021 o 10:14, Liwiusz pisze:

    > Chwilę, sugerujesz, że jeśli pogubię wszystkie hasła, to nawet jak udam
    > się do banku z dowodem, to nie odzyskam pieniędzy?

    Sugeruje, że jak udasz się z fałszywym to pewnie wyjdziesz w kajdankach.

    Jeśli uważasz inaczej to wytłumacz po co kombinacje z simami,
    przechwytywaniem loginów i haseł jak wystarczy pójść z lewym dowodem do
    banku?

    --
    Shrek