  • 1. Data: 2013-07-10 21:13:50
    Temat: oszustwo na 5 zł na allegro ?
    Od: "ww" <w...@o...pl>

    Witam

    Kupiłem 2 pierdoły na allegro, zapłaciłem 5 zł od razu i cisza. Wysłałem
    chyba z 30 maili, nie dzwoniłem i nie mam zamiaru. Sprzedawca loguje się
    codziennie na allegro (sądząc po dacie "Ostatnio logował się"). Założyłem
    spór - bez odpowiedzi, wystawiłem negatywa. Minął prawie miesiąc.

    Co mogę zrobić ? Pewnie nic...

  • 2. Data: 2013-07-10 21:38:37
    Temat: Re: oszustwo na 5 zł na allegro ?
    Od: K <...@...c>

    W dniu 10-07-2013 21:13, ww pisze:
> [...]
    > codziennie na allegro (sądząc po dacie "Ostatnio logował się"). Założyłem
    > spór - bez odpowiedzi, wystawiłem negatywa. Minął prawie miesiąc.

    olac, kazda jedna czynnosc wykonana w tej sprawie przekroczy koszt 5pln
    i nie przyniesie zadnego efektu.
    mnie kiedys, jakis baran oszukal na 14pln (towar z przesylka). po jakims
    czasie zaczal sie tlumaczyc, przepraszac i obiecal ze wysle towar albo
    zwroci pieniadze. nega wystawilem mu oczywiscie po zablokowaniu konta,
    tak aby nie mogl zrobic odwetowca.

  • 3. Data: 2013-07-10 23:00:47
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Osobnik posiadający mail ...@...c napisał(a) w poprzednim odcinku co następuje:

    > nega wystawilem mu oczywiscie po zablokowaniu konta,
    > tak aby nie mogl zrobic odwetowca.

    Szkoda. Nie ostrzegłeś przez to innych klientów oszusta.
    Bo sie bałes odwetowca...

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "...kobiety tak dalece szanować należy, jak dalece

  • 4. Data: 2013-07-11 01:47:20
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    K wrote:

> [...]
    > towar albo zwroci pieniadze. nega wystawilem mu oczywiscie po
    > zablokowaniu konta, tak aby nie mogl zrobic odwetowca.

    no i czego sie bałeś?

    jak masz rację to piszesz zwykle rzeczowego negatywa. a taki buc wysyła
    jakieś popaprane bzdety w odpowiedzi...

    każdy kto czyta będzie wiedział o co chodzi.

    swoją drogą to zwykle jak od kogoś coś kupuję, sprawdzam negatywy, z tej
    korespondencji można sie najwięcej dowiedzieć z kim ma się doczynienia.

  • 5. Data: 2013-07-11 09:39:41
    Od: Przemysław Adam Śmiejek <n...@s...pl>

    W dniu 10.07.2013 21:38, K pisze:
    > nega wystawilem mu oczywiscie po zablokowaniu konta, tak aby nie mogl
    > zrobic odwetowca.

    Na pewno się zmartwił negatywem na zablokowanym koncie :D

    --
    Przemysław Adam Śmiejek

  • 6. Data: 2013-07-11 09:44:10
    Od: m <m...@g...com>

    On 11.07.2013 01:47, Marek Dyjor wrote:

> [...]
    >

    > swoją drogą to zwykle jak od kogoś coś kupuję, sprawdzam negatywy, z tej
    > korespondencji można sie najwięcej dowiedzieć z kim ma się doczynienia.

    Najwięcej właśnie z odpowiedzi na negatywy.

    p. m.

  • 7. Data: 2013-07-11 17:47:11
    Od: "Zbynek Ltd." <s...@p...onet.pl>

    m napisał(a) :

    > Najwięcej właśnie z odpowiedzi na negatywy.

    I z kolejności wystawienia negatywów. Jeśli pierwszy wystawił
    kupujący, to zwykle na 99% negatyw sprzedawcy jest zemstą.
    Jak kupuję, to wystawiam komentarze jako drugi. Czyli prawie nigdy ;-)
    Naturalna kolej rzeczy, to pierwszy komentarz wystawia osoba, której
    roszczenie zostało zaspokojone najpierw.
    Jeśli sprzedawca pisze, że wystawia jako drugi, to już czerwone
    światełko: "Uwaga cwaniaczek"

    Zbyszek
    PGP key: 0x1E6680DF

  • 8. Data: 2013-07-11 17:48:27
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2013-07-11 17:47, Zbynek Ltd. pisze:

    > Jeśli sprzedawca pisze, że wystawia jako drugi, to już czerwone
    > światełko: "Uwaga cwaniaczek"

    Mało na alt.pl.allegro Ci flejmów na ten temat i chcesz je wszcząć tutaj? :)

    --
    Liwiusz

  • 9. Data: 2013-07-11 17:51:50
    Od: "Zbynek Ltd." <s...@p...onet.pl>

    Liwiusz napisał(a) :

    > Mało na alt.pl.allegro Ci flejmów na ten temat i chcesz je wszcząć tutaj? :)

    Przepraszam :-)

    Zbyszek
    PGP key: 0x1E6680DF

  • 10. Data: 2013-07-11 18:07:37
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Thu, 11 Jul 2013, Liwiusz wrote:

    > Mało na alt.pl.allegro Ci flejmów na ten temat i chcesz je wszcząć tutaj? :)

    Mało, bo to powinien być element regulaminu :D
    (nie wspominając o sprawie 544KC, co w praktyce prowadziłoby do
    implementacji funkcji depozytowej, która już na allegro kiedyś
    była, tylko nazwa mi z głowy wyleciała, ktoś przypomni?)

    pzdr, Gotfryd