  • 1. Data: 2006-03-10 14:52:27
    Temat: oszustwo adwokata
    Od: "Paweł" <k...@...apa.com.pl>

    witam,
    wlasnie sprawdzilem ze osoba ktora sie podawala za adwokata i wziela ode
    mnie pieniadze za reprezentowanie mnie w sadzie nie jest adwokatem
    Co mam zrobic?
    Chodzi o JAnusza Suszka z warszawy z ulicy Nowolipia.
    Podawal sie za mecenasa i mial wygrac moja sprawę, mialem dostac jego
    zdaniem wysokie odszkodowanie, jak na razie jego porady pograzyly mnie w
    sadzie a on sam sie tam nie pojawil
    Co robic?

  • 2. Data: 2006-03-10 17:14:02
    Temat: Re: oszustwo adwokata
    Od: "SDD" <s...@t...wszechwiedza.pl>

    Użytkownik "Paweł" <k...@...apa.com.pl> napisał w wiadomości

    > witam,
    > wlasnie sprawdzilem ze osoba ktora sie podawala za adwokata i wziela ode
    > mnie pieniadze za reprezentowanie mnie w sadzie nie jest adwokatem

    Moze jest radca :)

    Pozdrawiam
    SDD

    --
    Przepisu, jak życie wziąć w cugle, nie znajdziesz nawet i w Google. (SDD)

  • 3. Data: 2006-03-10 17:49:02
    Od: "Michał \"Kaczor\" Niemczak" <k...@N...atn.pl>

    On 3/10/2006 6:14 PM, SDD wrote:

    > Moze jest radca :)

    Hmm a to radca prawny może reprezentować kogoś w sądzie jako adwokat? Co
    więcej tak czy siak oszukał autora wątku podając się za adwokata. W
    dodatku wziął przed sprawą zapłatę.

    Kaczor
    kaczor@NO_SPAM-plug.atn.pl
    http://przemysl.net.pl/kaczor

  • 4. Data: 2006-03-10 18:22:43
    Od: "SDD" <s...@t...wszechwiedza.pl>

    Użytkownik "Michał "Kaczor" Niemczak" <k...@N...atn.pl> napisał w
    wiadomości news:duse5k$2cn$1@news.onet.pl...

    > Hmm a to radca prawny może reprezentować kogoś w sądzie jako adwokat?

    A nie moze?

    Pozdrawiam
    SDD

    --
    Przepisu, jak życie wziąć w cugle, nie znajdziesz nawet i w Google. (SDD)

  • 5. Data: 2006-03-10 18:32:44
    Od: "vati" <v...@p...onet.pl>

    Radca może reprezentować stronę we wszystkich sprawach poza sprawami z
    zakresu prawa karnego i chyba rodzinnego. Reszta tak samo jak adwokat.

    A Ty byłeś powodem? Jeżeli tak to nie wiem czy można mówić o konstytucyjnym
    prawie do "obrony" bo jesteś niejako atakującym.