  • 1. Data: 2006-06-20 22:32:16
    Temat: akcyza od samochodu - wniosek akc-u a NIP
    Od: "maciek" <m...@h...pl>

    Witam!

    Czy do oplacenia akcyzy niezbedny jest NIP?
    Na druczku AKC-U jest odpowiednie pole do wypelnienia, ale moze nie jest
    konieczne?
    Sprowadzilem samochod i musze zaplacic akcyze w ciagu 5 dni, a wyrobienie
    NIPu podobno moze trwac do 30 dni.

    PS.
    Czy ten wniosek musze zlozyc osobiscie, czy moze to ktos zrobic za mnie?

  • 2. Data: 2006-06-21 04:09:07
    Temat: Re: akcyza od samochodu - wniosek akc-u a NIP
    Od: "drill" <a...@b...cc>

    mozna sie z celnikami "dogadac" i podac im pesel zamiast nipu albo "dogadac"
    ze skladasz wniosek a uzupelnisz go jak dostnaiesz nip - to wiadomo potrwa
    dluzej...

    pzdr
    drill

  • 3. Data: 2006-06-21 07:36:03
    Od: "Lukasz" <l...@p...onet.WYTNIJpl>

    > mozna sie z celnikami "dogadac" i podac im pesel zamiast nipu albo
    > "dogadac" ze skladasz wniosek a uzupelnisz go jak dostnaiesz nip - to
    > wiadomo potrwa dluzej...

    A później możesz się starać o zwrot :)):
    http://wiadomosci.o2.pl/?s=512&t=6552
    http://www.rzeczpospolita.pl/gazeta/wydanie_060616/p
    rawo/prawo_a_3.html

    --