  • 1. Data: 2007-12-08 17:08:00
    Temat: oswiadczenia majatkowe
    Od: "vauxhall" <v...@o...net>

    Oświadczenia majątkowe osób publicznych, dostępne na stronach Sejmu,
    Senatu i w BIPach nie mogłyby być dostępne tylko w formie potrzebnych
    danych? W tej chwili jest to kilka stron marnego ksero przerobionych na
    pdf, gdzie ktoś tylko ręcznie dopisuje "nie dotyczy" a szczegółowych
    informacji często nie można się doczytać.

  • 2. Data: 2007-12-08 18:43:57
    Temat: Re: oswiadczenia majatkowe
    Od: Krzysztof 'kw1618' z Warszawy <a...@...stopce.pl>

    Dnia Sat, 8 Dec 2007 18:08:00 +0100, vauxhall napisał(a):

> [...]
    > pdf, gdzie ktoś tylko ręcznie dopisuje "nie dotyczy" a szczegółowych
    > informacji często nie można się doczytać.

    czego oczekujesz? że co jeszcze niby miałoby w tych oświadczeniach być ?

    Krzysztof 'kw1618' Warszawa/Ursynow
    kontakt: http://grupy2.3mam.net

  • 3. Data: 2007-12-08 21:31:47
    Od: "vauxhall" <v...@o...net>

    Użytkownik "Krzysztof 'kw1618' z Warszawy" <a...@...stopce.pl> napisał w
    wiadomości news:16atay0yr78r6$.1txxgap46qcwl.dlg@40tude.net...

    > czego oczekujesz? że co jeszcze niby miałoby w tych oświadczeniach być
    > ?

    Miałoby być dokładnie to co teraz, chodzi mi tylko o formę, te skany
    mogą sobie być, ale wolałbym te dane w czytelniejszej formie w formie np
    tabelki:
    Stan posiadania
    Oszczędności
    Zarobki
    a nie czytanie jakichś bazgrołów na kolanie pisanych

  • 4. Data: 2007-12-09 23:51:15
    Od: Odbytnica <w...@w...666>

    vauxhall wrote:
> [...]
    > Oszczędności
    > Zarobki
    > a nie czytanie jakichś bazgrołów na kolanie pisanych

    a ja konika na biegunach, przerob, kup domene i umiesc, mozesz dodac
    kwiatki