  • Data: 2004-04-21 19:56:10
    Temat: oskarzyciel posilkowy - jak sie zachowac
    Od: "zwyczajny" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witam prosze o porade albowiem jestem elektronikiem nie prawnikiem :)
    Mam sprawe w sadzie grodzkim o dreczenie z kodeksu wykroczen art 51 ust 1
    czy tam paragraf
    znaczy bylem dreczony przez gosci takich co podjezdzali pod moj dom trabili
    itd

    i teraz mam pouczenie takie i jak sie zachowac nie wiem

    pouczenie
    pokrzywdzony moze w terminie 7 dni od otrzymania
    zawiadomienia oswiadczyc ze bedzie dzialac obok oskarzyciela publicznego w
    charaktrerze oskarzyciela poslilkowego
    po uplywie tego terminu uprawnienie to wygasa

    co zrobic ?
    z góry dziekuje