  • 1. Data: 2006-04-02 19:40:35
    Temat: orzeczenie o niepełnosprawności a CV
    Od: "cOOba" <c...@o...pl>

    Witam,

    W wyniku niedawno przeprowadzonej komisji (drugiej zresztą, drugie
    orzeczenie o niepełenosprawności - ściślej kontynuacja pierwszego) w
    Powiatowym Zespole ds. Orzekania o Niepełnosprawności otrzynmałem orzecznie
    o (jak uprzednio) umiarkowanym stopniu niepełnosprawności. Tym razem na
    stałe, a nie, jak uprzednio czasowo. I teraz zastanawiam się [bo przegapiłem
    to wstawiając CV do różnych portali, ale to można w razie czego uzupełnić],
    czy muszę /bo, z tego, co słyszałem to żadne przepisy nie regulują CV, ale
    może coś się zmieniło/ w cv wspomnieć, że mam orzeczenie takie, a takie, czy
    tylko w przypadku starania się o pracę dla ON. A może wogóle nigdzie nie
    muszę o tym wspominać, a jedynie wtedy, kiedy będę już zgłaszał się do
    ewentualnej pracy ? Jest to jakoś uregulowane ?
    --
    Greetings for All
    cOOba ('Sweet Home Alabama - Where the skies are so blue")

  • 2. Data: 2006-04-02 20:23:21
    Temat: Re: orzeczenie o niepełnosprawności a CV
    Od: "Art" <T...@z...adres.poczty.pl>

    Witam..
    żadne przepisy nie regulują co ma być w CV, ale jak podasz że masz grupę to
    jak pracodawca wie jakie należą się refundacje z PFRON to przyjmie prędzej
    Ciebie niż kogoś bez grupy o tych samych umiejętnościach..

    Pozdr
    AS

  • 3. Data: 2006-04-02 22:36:34
    Od: "cOOba" <c...@o...pl>

    "Art" <T...@z...adres.poczty.pl> news:e0pbrp$74n$1@news.onet.pl...

> [...]
    > jak pracodawca wie jakie należą się refundacje z PFRON to przyjmie prędzej
    > Ciebie niż kogoś bez grupy o tych samych umiejętnościach..

    No właśnie to samo napisałem na początku (apropos braku regulacji prawnych
    dotyczących CV), niemniej dziękuje za tę małą sugestię.
    Tym samym idę zrobić 'upgrade' swojego cv :)