    From: tomek <tomek-a@USUN_TOgazeta.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: oprogramowanie typu "bundled"
    Date: Sun, 30 Apr 2006 20:00:04 +0200

    Witam.

    Chcę zakupić Photoshop Elelemnts 2.0 (choć najnowsze to 4.0).
    Głownym powodem jest oczywiście cena.
    Ale na allegro są takie płytki tylko, że nie są one do sprzedawania
    osobno tylko ze sprzętem.

    Jedna osoba na allegro ma skaner za ok. 200zł do którego jest dołączona
    m.in. płytka z tym programem.
    Ido tego otrzymam fakturę.

    Czyli taki zakup oprogramowania ze skanerem jest jak najbardziej legalny
    tak ?
    To wtedy mam fakturę na skaner (tylko tam nie ma na pewno
    wyszczególnione jakie oprogramowanie jest dołączone), czy poprosić o
    sprzedającego aby dopisał na fakturze jakie oprogramowanie jest dołączone ?

    I drugie pytanie.
    Już mam taki zakup i wszystko gra to czy mogę sprzedać skaner a
    oprogramowanie sobie zostawić ? Czy to oprogramowanie jest nierozłączne
    ze skanerem ?
    Na płytce będzie zapewne napisane, że nie można jej sprzedawać osobno,
    ale ja jej nie będę sprzedawał tylko skaner.

    Z góry dziękuję za odpowiedzi.

    --
    pozdrawiam
    tomek