  • Data: 2006-05-01 10:22:58
    Temat: Re: oprogramowanie typu "bundled"
    Od: Jan Werbiński <j...@j...com> szukaj wiadomości tego autora

    news:1487916.9JJjHNp9yB@olgierd.wordpress.com...
    > Nie jesteś prawnikiem ale powinieneś wiedzieć, że:
    > - nie mamy w Polsce prawa precedensu, wyroki sądów nie mają charakteru
    > prawotwórczego,

    W Polsce owszem. Dlaczego jednak mamy myśleć w tak zaściankowych
    kategoriach?

    > - wyroki sądów niemieckich w ogóle nic nie znaczą poza granicami
    > Niemiec,

    Dlatego pisałem o odwoływaniu się do instytucji stojących ponad polskimi
    sądami. Tam na pewno wygra.

    > Po prostu trzeba przeczytać licencję i dowiedzieć się czy dopuszcza
    > rozłączanie oprogramowania i sprzętu. I już.

    Jeżeli nadrzędne prawo stanowi inaczej, to mogą sobie pisać co chcą i nikogo
    to nie interesuje.

    Prywatna http://www.janwer.com/
    Nasza siec http://www.fredry.net/