  • Data: 2006-05-01 06:34:10
    Temat: Re: oprogramowanie typu "bundled"
    Od: Jan Werbiński <j...@j...com> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "tomek" <tomek-a@USUN_TOgazeta.pl> napisał w wiadomości
    news:e33en8$mub$1@atlantis.news.tpi.pl...
    > No tak, ale ja np kupiłbym ze skanerem i odsprzedał skaner a
    > oprogramowanie sobie zostawiam :)
    > I wtedy tylko na fakturze pokazuję ze kupiłem oprogramowanie ze skanerem a
    > skanera już nie mam, ale oprogramowanie zostało zakupione jako "bundled".
    > Czy po prostu muszę już ten skaner posiadać wraz z oprogramowaniem ?

    Nie jestem prawnikiem, więc...
    Wg pokutującego jeszcze w Polsce rozumienia, jeżeli kupiłeś ten towar w
    Polsce, to tak. To się zmieni po pierwszym wyroku. Możesz być tym pierwszym,
    który się powoła na wyroki niemieckich czy unijnych sądów. Jeżeli masz ten
    soft i skaner kupiony w Niemczech, to już teraz jesteś w 100% kryty.

    > Oczywiście taki bundled OEM do zastosowań komercyjnych może być
    > wykorzystany tak ?

    Jeżeli licencja nie stanowi inaczej, to nie różni się w tej kwestii niczym
    od wersji pudełkowej.

    Prywatna http://www.janwer.com/
    Nasza siec http://www.fredry.net/