  • Data: 2007-02-23 11:28:51
    Temat: opóźniony Intercity a zwrot części kosztów?
    Od: "danny" <p...@g...gda.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Banalna sprawa - Warszawa-Gdansk, jadę Intercity, bilet za 130,- , planowo
    mam być na miejscu w 4,5 godz., ale awaria lokomotywy i podróż wydłuża się o
    ponad 2 godziny!
    Jakie są szanse i droga by uzyskać od Intercity zwrot części kosztów
    przejazdu w związku z niedotrzymaniem istotnego warunku umowy (może i nie z
    powodu rażącego niechlujstwa, ale fakt pozostaje faktem; wszak nie za to
    płaciłem spore pieniądze, by siedzieć tyle czasu w stojącym pociągu !)

    Będę wdzięczny za opinie i rady (jeżeli ktoś taki uprzejmy się tu
    znajdzie..?!?!)
    --
    pozdrowienia,

    PM