  • 1. Data: 2004-06-27 19:48:04
    Temat: wycena mieszkania
    Od: "Aneta" <a...@n...o2.pl>

    witam,
    rodzice chcą mi przepisać mieszkanie, wiem że muszę mieć wyciąg z ksiąg
    wieczystych i wycenę mieszkania. i tu właśnie mam pytanie. czy wycena musi
    być dokonana przez rzeczoznawcę, czy tez moi rodzice ustalają wartość
    mieszkania sami? jeżeli musi być dokonana wycena przez rzeczoznawcę to gdzie
    takiego znaleźć?
    pozdrawiam serdecznie
    aneta

  • 2. Data: 2004-06-27 19:55:38
    Temat: Re: wycena mieszkania
    Od: "Sarpedon" <f...@t...cy>

    *Aneta* [ a...@n...o2.pl ] napisał(a):

> [...]
    > rodzice ustalają wartość mieszkania sami? jeżeli musi być dokonana
    > wycena przez rzeczoznawcę to gdzie takiego znaleźć?

    przez rzeczoznawce, w moim przypadku wycena mieszkania dokonywana byla
    przez osobe z ramienia UM

    --
    Sarpedon (NOSPAM)sarpedon(AT)gazeta(KROPKA)pl
    UWAGA! Adres e-mail w nagłówku zakodowany w ROT13

  • 3. Data: 2004-06-27 20:59:02
    Od: "amant" <l...@f...pl>

    > przez rzeczoznawce, w moim przypadku wycena mieszkania dokonywana byla
    > przez osobe z ramienia UM

    Ależ nie! W zupełności wystarczy deklaracja stron co do wartości mieszkania.
    Oczywiście później Urząd Skarbowy może przeprowadzić postępowanie
    sprawdzające czy cena odpowiada rzeczywistości i w najgorszym przypadku
    nałożyć karę... ale to przypadek 1 na 1000 (dla skąpych ;)).

    --
    pozdro, amant
    gg # 3350626