  • 1. Data: 2002-12-23 15:30:17
    Temat: oplaty parkingowe
    Od: "Ludwika" <r...@k...pl>

    Jak to jest z oplatami za parkowanie na miescie, sa nielegalne a jednak
    nadal trzeba placic?

  • 2. Data: 2002-12-25 16:19:12
    Temat: Odp: oplaty parkingowe
    Od: "Filip 'Kafarov" <k...@S...wikings.pl>

    Użytkownik Ludwika <r...@k...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
    napisał:au7a2j$ors$...@n...tpi.pl...
    > Jak to jest z oplatami za parkowanie na miescie, sa nielegalne a jednak
    > nadal trzeba placic?

    sa jak najbardziej legalne i jeszcze trzeba placic.

  • 3. Data: 2002-12-31 11:25:46
    Temat: Re: oplaty parkingowe
    Od: "ania" <a...@e...pl_#@!%>

    > sa jak najbardziej legalne i jeszcze trzeba placic.

    nawet po 250 zl miesiecznie za drugie auto za kare ze sie mieszka w centrum
    krakowa - i nie ma znaczenia czy to mercedes czy stary maly fiat!
    :-(

    ania

  • 4. Data: 2002-12-31 21:25:31
    Od: "Pietia" <p...@g...pl>

    Wg tego co ja sie orientuje to oplaty sa niezgodne z konstytucja tak orzekl
    Trybunal Konstytucyjny. Ale oplacanie dalej zostalo poniewaz odpowiednie
    wladze musza zmienic uchwaly. A do tego droga daleka pozostaje sprawa sadowa
    ale czy gra warta swieczki?