  • 1. Data: 2002-12-23 15:20:22
    Temat: JAK TO Z OCHRONA DANYCH OSOBOWYCH?
    Od: "!Leszek" <l...@e...pl>

    Hej,

    Czy ktos moze mi powiedziec, czy moze dac przyklad tekstu jaki sie umieszcza
    przy zbieraniu danych osobowych. Chodzi mi tu mniej wiecej taki tekst:

    "Ja nizej podpisany zgadzam sie na umieszczenia moich danych osobowych w
    bazie danych (firma) oraz na wykorzystanie i przetwarzanie w celach
    marketinowych i programowych zgodnie z przepisami ustawy z dnia 29.02.1997 o
    ochronie danych osobowych. Mam prawo do wgladu do zamieszczonych danych oraz
    do ich poprawiania."

    Teraz czy to jest dobrze? Pewnie nie do konca, ale jak mozna napisac lepiej?
    Zaznaczam, ze nie mam zamiaru udostepniac osoba trzecim tych danych. Chce
    uczciwie wysylac np maile, listy do osob zainteresowanych. Poprostu szukam
    takiego tekstu by byl zgodny z prawem i obowiazujacymi normami ale nie
    odstraszal rowniez.

    Z gory dziekuje za odpowiedz.

    Ze swiatecznym pozdrowieniem
    Leszek

  • 2. Data: 2002-12-23 17:01:01
    Temat: Re: JAK TO Z OCHRONA DANYCH OSOBOWYCH?
    Od: "blad" <b...@W...pl>

    Użytkownik "!Leszek"
> [...]
    oraz
    > do ich poprawiania."
    >
    > Teraz czy to jest dobrze? Pewnie nie do konca, ale jak mozna napisac

    trzeba podpatrzyc u innych - ja bym jeszcze dopisal wyraznie ze dane te nie
    beda przekazywane innym firmom bo wg mnie z powyzszego tekstu nie wynika,
    kto bedzie mogl znich zrobic użytek
    *** blad ***

  • 3. Data: 2002-12-23 22:00:38
    Od: "!Leszek" <l...@e...pl>

    Użytkownik "blad" <b...@W...pl> napisał w wiadomości:
    > trzeba podpatrzyc u innych - ja bym jeszcze dopisal wyraznie ze dane te
    nie
    > beda przekazywane innym firmom bo wg mnie z powyzszego tekstu nie wynika,
    > kto bedzie mogl znich zrobic użytek

    Oka, dzieki;-) ale u innych czyli gdzie?
    Moze jakis adresik?

    Pozdroofka
    Leszek

  • 4. Data: 2002-12-24 03:02:42
    Od: Paweł Skarżyński <c...@p...gazeta.pl>

    > Oka, dzieki;-) ale u innych czyli gdzie?
    > Moze jakis adresik?
    Np. podpis.onet.pl przy zakladaniu konta.
    Ale mi się zdaje że tak czy owak trzeba zgłosić taki zbiór danych do
    GIODO. Jak to właściwie jest?

    chester

  • 5. Data: 2002-12-24 11:42:26
    Od: "!Leszek" <l...@e...pl>

    Użytkownik "Paweł Skarżyński" <c...@p...gazeta.pl>
    > Ale mi się zdaje że tak czy owak trzeba zgłosić taki zbiór danych do
    > GIODO. Jak to właściwie jest?

    GIODO??

    --
    Leszek

  • 6. Data: 2002-12-24 15:16:19
    Od: "Maciej" <m...@s...home.pl>

    > GIODO??

    pewnie Glowny Inspektor Ochrony Danych Osobowych

    Maciej