  • 1. Data: 2002-12-23 11:31:01
    Temat: Żle wykonana usługa pralni chemicznej , proszę o radę ...
    Od: "tn" <t...@p...onet.pl>

    Dziś moja żona przyniosła z prali chemicznej uszkodzony płaszcz , jak
    napisano na paragonie cyt. "wstawki ze skaju uległy uszkodzeniu podczas
    czyszczenia" Czy taką informację o zagrożeniu uszkodzeniem nie powinna podać
    mi osoba przyjmująca ode mnie ten płaszcz do czyszczenia ? Ponieważ
    wcześniej zapłaciłem za tę usługę (przed jej wykonaniem) oddano mi tę kwotę
    (25zł) . No ale został zniszczony płaszcz za sumę około 200zł , osobiście
    nie podoba mi się takie rozwiązanie bo powinienem być ewentualnie
    poinformowany że takowe dodatki będą zniszczone podczas prania , czy to jest
    wszystko co można zrobić ??
    pozdr
    tomekn

  • 2. Data: 2002-12-25 16:31:16
    Od: "Filip 'Kafarov" <k...@S...wikings.pl>

    Użytkownik tn <t...@p...onet.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
    napisał:au6s5m$5p7$...@n...onet.pl...
> [...]
    > nie podoba mi się takie rozwiązanie bo powinienem być ewentualnie
    > poinformowany że takowe dodatki będą zniszczone podczas prania , czy to
    Dalem kiedys spodnie do czyszczenia (kancik) i mialem gumke od wewnatrz,
    ktora ulegla "sparczeniu" brudzila koszule pozniej i lepila sie....
    zastosowali taki srodek, ktory akurat tak zadzialal na dany material, oni
    nie sa w stanie przewidziec... bo nie znaja skladu np. tejze gumy...
    mniej wiecej wiedza, ze takiego materialu nie mozna dawac, czy takiego na
    takie czyszczenie i takie... i o tym by Cie napewno poinformowali, ze np.
    nie wyczyszcza tego, bo jest prawdopodobienstwo, ze material ulegnie
    zniszczeniu, chyba ze sie pan na to godzi, ze moze ulec zniszczeniu......
    ale kiedy wstepnie na pierwszy rzut oka nie widac, zeby mogly wyniknac
    jakies nieprawidlowosci, to co ich wina z jakiego materialu jest robiony
    plaszcz ? Ktos ma prawo sie nie znac, moze pomylic skaj ze skora, czy zona
    poinformowala, ze to nie jest skora, a skaj ??? i czy te "wstawki ze skaju"
    zniszczone teraz raza ??
    Jak chcesz walczyc o 200 zl, to walcz, zycze powodzenia... ja bym sie nie
    przejmowal, trudno... na przyszlosc bedziecie wiedzieli, ze takie rzeczy sie
    czysci samemu
    W pralniach chemicznych tyle rzeczy poniszczyli, ze nie wyplaciliby sie
    gdyby mieli jeszcze oddawac za to pieniadze...

    pozdr.

  • 3. Data: 2002-12-26 11:19:36
    Od: "tn" <t...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Filip 'Kafarov" <k...@S...wikings.pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > plaszcz ? Ktos ma prawo sie nie znac, moze pomylic skaj ze skora, czy zona
    > poinformowala, ze to nie jest skora, a skaj ??? i czy te "wstawki ze

    Ok .Dzięki za info już rozumiem
    pozdr
    tomekn