  • 1. Data: 2002-12-23 12:46:26
    Temat: zatrudnianie emeryta z grupa inwalidzka
    Od: "Izi" <m...@n...zp.pl>

    Witam
    Od 2 lat w mojej firmie zatrudniam m.inn emeryta z grupa inwalidzka. W tym
    roku niestety interesy szly niezbyt dobrze, i z koniecznosci szykuja sie
    zwolnienia. Zalezy mi na zatrzymaniu tego czlowieka i zastanawiam sie, czy
    mozna jakos zmniejszyc koszty zatrudnienia (nie chodzi mi tu o obciecie
    pensji, tylko o haracze pobierane przez panstwo). Do tej pory byl
    zatrudniony na umowe o prace. Moze istnieje jakies inne rozwiazanie?

    MZ